عبیداللہ لطیف
رکن ختم نبوت فورم
تحریر :۔ عبیداللہ لطیف
عنوان : لیلةالقدراور مرزا غلام احمد قادیانی
جب ہم دیکھتے ہیں کہ مرزا قادیانی نے اسلام کا مکمل ڈھانچہ تبدیل کرنے کی ناکام کوشش کی ہے تو یقین ہو جاتا ہے کہ وہ حقیقت میں ہی انگریز کا خودکاشتہ پودا تھا جسے اس نے دین محمد ؐ کا حلیہ بگاڑنے کا ٹاسک دیا تھا مرزا قادیانی نے جہاں دیگر معاملات میں تبدیلی کرنے کی کوشش کی وہیں پر لیلةالقدر کی بھی الگ تھلگ تعریف کی چنانچہ مرزا قادیانی رقمطراز ہے کہ "لیلةالقدر اس ظلمانی زمانہ کا نام ہے جس کی ظلمت کمال کی حد تک پہنچ جاتی ہے اس لئے وہ زمانہ بالطبع تقاضا کرتا ہے کہ ایک نور نازل ہو جو اس ظلمت کو دور کرے اس زمانہ کا نام بطور استعارہ کے لیلة القدر رکھا گیا ہے مگر درحقیقت یہ ایک رات نہیں ہے یہ ایک زمانہ ہے جو بوجہ ظلمت رات کا ہم رنگ ہے _" (فتح اسلام صفحہ 32 مندرجہ روحانی خزائن جلد 3 صفحہ 32 )
عنوان : لیلةالقدراور مرزا غلام احمد قادیانی
جب ہم دیکھتے ہیں کہ مرزا قادیانی نے اسلام کا مکمل ڈھانچہ تبدیل کرنے کی ناکام کوشش کی ہے تو یقین ہو جاتا ہے کہ وہ حقیقت میں ہی انگریز کا خودکاشتہ پودا تھا جسے اس نے دین محمد ؐ کا حلیہ بگاڑنے کا ٹاسک دیا تھا مرزا قادیانی نے جہاں دیگر معاملات میں تبدیلی کرنے کی کوشش کی وہیں پر لیلةالقدر کی بھی الگ تھلگ تعریف کی چنانچہ مرزا قادیانی رقمطراز ہے کہ "لیلةالقدر اس ظلمانی زمانہ کا نام ہے جس کی ظلمت کمال کی حد تک پہنچ جاتی ہے اس لئے وہ زمانہ بالطبع تقاضا کرتا ہے کہ ایک نور نازل ہو جو اس ظلمت کو دور کرے اس زمانہ کا نام بطور استعارہ کے لیلة القدر رکھا گیا ہے مگر درحقیقت یہ ایک رات نہیں ہے یہ ایک زمانہ ہے جو بوجہ ظلمت رات کا ہم رنگ ہے _" (فتح اسلام صفحہ 32 مندرجہ روحانی خزائن جلد 3 صفحہ 32 )