غلام نبی قادری نوری سنی
رکن ختم نبوت فورم
اجرائے نبوت پر قادیانی دلیل ۔
قرآن میں ہے کہ ( اللہ یصطفی من الملکتہ ورسلا ومن الناس)
یہ اللہ کی شان ہے فرشتوں اور انسانوں سے رسول بناتا ہے،
اس میںیصطفی مضارع کا صیغہ ہے جو حال اور استقبال کے لیے آتا ہے، معلوم ہوا کہ حضور ﷺ کے بعد بھی اللہ نبی بناتا رہے گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس دلیل کا جواب۔
اس آیت میں مرزا کی امت کی موت کا پیغام ہے، کہ اللہ کی شان ہے جو نبوت عطا فرماتا ہے، اور رسالت ونبوت ایسی چیز نہیں جو مرزا اپنے منہ خود بن بیٹھے،
عربی اسظلاح میں فعل فاعل سے مقدم ہوتا ہے، کاش عربی جانتے تو ایسی جہالت نہ دکھاتیں،
اور مضارع حال اور اسقبال کے لیے آتا ہے، مگر ییااں پر دو مین سے حال کے لیے استمال ہو ہے مستقبل کے لیے نہیں،
لفظ با کئی معنوں میں استمعال ہوتا ہے،
کبھی الحاق کبھی استعانت، کبھی تعلیل، مصابحت، تعدیہ ، قسم، اور کبھی زائد مگر کوئی جاہل بھی تمام الفاظ کو ایک ساتھ استمال نہیں کرسکتا،
معلوم ہوا کہ اللہ ہی چنتا ہے اور یہ اسی کا خاصہ ہے اور اللہ نے ہمارے نبی ﷺ پر نبوت کا سلسلہ بند کردیا تو اس کا منکر کافر ہو
قرآن میں ہے کہ ( اللہ یصطفی من الملکتہ ورسلا ومن الناس)
یہ اللہ کی شان ہے فرشتوں اور انسانوں سے رسول بناتا ہے،
اس میںیصطفی مضارع کا صیغہ ہے جو حال اور استقبال کے لیے آتا ہے، معلوم ہوا کہ حضور ﷺ کے بعد بھی اللہ نبی بناتا رہے گا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اس دلیل کا جواب۔
اس آیت میں مرزا کی امت کی موت کا پیغام ہے، کہ اللہ کی شان ہے جو نبوت عطا فرماتا ہے، اور رسالت ونبوت ایسی چیز نہیں جو مرزا اپنے منہ خود بن بیٹھے،
عربی اسظلاح میں فعل فاعل سے مقدم ہوتا ہے، کاش عربی جانتے تو ایسی جہالت نہ دکھاتیں،
اور مضارع حال اور اسقبال کے لیے آتا ہے، مگر ییااں پر دو مین سے حال کے لیے استمال ہو ہے مستقبل کے لیے نہیں،
لفظ با کئی معنوں میں استمعال ہوتا ہے،
کبھی الحاق کبھی استعانت، کبھی تعلیل، مصابحت، تعدیہ ، قسم، اور کبھی زائد مگر کوئی جاہل بھی تمام الفاظ کو ایک ساتھ استمال نہیں کرسکتا،
معلوم ہوا کہ اللہ ہی چنتا ہے اور یہ اسی کا خاصہ ہے اور اللہ نے ہمارے نبی ﷺ پر نبوت کا سلسلہ بند کردیا تو اس کا منکر کافر ہو