37۔قادیانی قرآن وسنت کی تحریف کرنے والا ہے۔
38۔قادیانی کا مذہب سب اہل اسلام سے الگ ہے۔
39۔قادیانی کا حضرت نبی اکرم ﷺ کے جسم اطہر کو جسم کثیف کہنا سخت گستاخی اور بے ادبی ہے کیونکہ آپ ﷺ کے جسم مبارک کا سایہ زمین پر کبھی دیکھا نہیں گیا۔
40۔حضرت محمدﷺ بلکہ کل انبیاء علیہم السلام کی نسبت کسی طرح کی بے ادبی کا مرتکب خواہ مسلمان ہوواجب القتل ہے۔
41۔آنحضرت ﷺکا معراج جسمانی بہ حالت بیداری قرآن سے ثابت ہے۔
42۔آنحضرت ﷺ کو 34معراج ہوئے جن میں سے ایک جسمانی تھاور باقی عالم خواب میں۔
43۔سب معراج ابنیاء کرام علیہم السلام کی ارواح اجسام میں متمثل ہوئیں مگر حضرت عیسیٰ علیہ السلام جسم عنصری کے ساتھ موجود تھے۔
44۔حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا واقعہ معراج کے وقت پیدا بھی نہ ہوئیں تھیں یا ضبط اور امتیاز کرنے کی عمر کو نہ پہنچی تھیں(دوقول ہیں)
45۔معراج جسمانی سے متعلق ایک حدیث خود حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت کی گئی ۔
46۔حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ کا قول ہے کہ رویا سے قرآنی آیت میں رویا عین یعنی آنکھ سے دیکھنا مراد ہے۔
47۔جسم خاکی کا آسمان پر جانا کسی شرعی یا عقلی دلیل سے محال ثابت نہیں ہوتا۔
48۔اگر حضرت مسیح علیہ السلام کا نزول بروزی طور پر ہوتا تو ضرور آنحضرت ﷺ کسی حدیث میں ذکر فرماتے ۔
49۔العقل اہل النقل "یہاں عقل سے مراد وہ معرفت اور ادراک ہے جو کہ جوہر عقل کے ذریعہ حاصل ہوتاہے ۔اور اس میں انہی بعض عقلیات
38۔قادیانی کا مذہب سب اہل اسلام سے الگ ہے۔
39۔قادیانی کا حضرت نبی اکرم ﷺ کے جسم اطہر کو جسم کثیف کہنا سخت گستاخی اور بے ادبی ہے کیونکہ آپ ﷺ کے جسم مبارک کا سایہ زمین پر کبھی دیکھا نہیں گیا۔
40۔حضرت محمدﷺ بلکہ کل انبیاء علیہم السلام کی نسبت کسی طرح کی بے ادبی کا مرتکب خواہ مسلمان ہوواجب القتل ہے۔
41۔آنحضرت ﷺکا معراج جسمانی بہ حالت بیداری قرآن سے ثابت ہے۔
42۔آنحضرت ﷺ کو 34معراج ہوئے جن میں سے ایک جسمانی تھاور باقی عالم خواب میں۔
43۔سب معراج ابنیاء کرام علیہم السلام کی ارواح اجسام میں متمثل ہوئیں مگر حضرت عیسیٰ علیہ السلام جسم عنصری کے ساتھ موجود تھے۔
44۔حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا واقعہ معراج کے وقت پیدا بھی نہ ہوئیں تھیں یا ضبط اور امتیاز کرنے کی عمر کو نہ پہنچی تھیں(دوقول ہیں)
45۔معراج جسمانی سے متعلق ایک حدیث خود حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت کی گئی ۔
46۔حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہ کا قول ہے کہ رویا سے قرآنی آیت میں رویا عین یعنی آنکھ سے دیکھنا مراد ہے۔
47۔جسم خاکی کا آسمان پر جانا کسی شرعی یا عقلی دلیل سے محال ثابت نہیں ہوتا۔
48۔اگر حضرت مسیح علیہ السلام کا نزول بروزی طور پر ہوتا تو ضرور آنحضرت ﷺ کسی حدیث میں ذکر فرماتے ۔
49۔العقل اہل النقل "یہاں عقل سے مراد وہ معرفت اور ادراک ہے جو کہ جوہر عقل کے ذریعہ حاصل ہوتاہے ۔اور اس میں انہی بعض عقلیات