• Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے لیے آپ کو اردو کی بورڈ کی ضرورت ہوگی کیونکہ اپ گریڈنگ کے بعد بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اردو پیڈ کر معطل کر دیا گیا ہے۔ اس لیے آپ پاک اردو انسٹالر کو ڈاؤن لوڈ کر کے اپنے سسٹم پر انسٹال کر لیں پاک اردو انسٹالر

سیف چشتیائی صفحہ نمبر 15

مبشر شاہ

رکن عملہ
منتظم اعلی
پراجیکٹ ممبر
دُوسرا سوال جواب طلب
اگر صرف مقام فنا فِی الرَّسول هی کا قادیانی کو رسول اور نبی کھلانے کی اجازت دیتا هے- تو کیا وجه هے که صدیق اکبر رضی اللّٰه عنه نے جس کی شان میں لو كنت متخذاً خليلاً لا تخذت ابا بكر خليلاً فرمایا گیا-
اور ایسا هی عمر فاروق رضی اللّٰه عنه نے باوجود لقب "محدثیت " کے عثمان رضی اللّٰه عنه نے باوجود کمال اِتّباعِ صوری و معنوی کے اور علی المرتضٰى رضی اللّٰه عنه نے باوجود بشارت کے انت منى بمنزلة موسىٰ من هارون کے سیّد اشباب اهل الجنة حسنين رضوان اللّٰه عليهم اجمعين نے جن مجموعه بعينهٖ جمالِ باكمال آنحضرت صلى اللّٰه عليه وآلهٖ وسلّم كا آئینه تھا-
رسُول اور نبی کهلوانے پر جرأت نه کی اور هزارها اهلِ اللّٰه جن كے فنا فی الرَّسول هونے پر ان کے سایه کا گم هوجانا بھی شھادت دیتا تھا
کسی نے رسول اور نبی نهیں کهلوایا-
قطب الاقطاب سیدنا غوث اعظم رضی اللّٰه عنه مكالاتِ الاهيه میں سے کسی مکالمه میں باوجود شان(خضنا بحراً لم يقف على ساحله الانبياء) کے يعنى فينا فى النبي الامي الذى هو كالبحر في السخاء (نبی) اور (رسول) کے لفظ سے نه پکارے گئے-یه سب تو اسی قاعده مسلمه کے محدود رهے که الولى لايبلغ دلجة النبى اور قادیانی صاحب اور باوجود اوصاف منافره عن مقام انضا کے نبوت تک پهنچ گئے بلکه الوهیت
مستقبله متقابله لالوهیة البارى عز اسمه بھی العیاذ باللّٰه حاصل كرلى
چنانچه اپنی تالیف کتاب البریه کے صفحه 79سطر4 پر لکھتے هیں که "اور اس حالت میں میں یوں که رها تھا که هم ایک نیا نظام اور ایک نیا آسمان اور ایک نئی زمین چاھتے هیں سو میں نے پهلے تو آسمان اور زمین کو اجمالی صورت میں پیدا کیا جس میں کوئی ترتیب اور تفریق نه تھی-پهر میں نے منشاء حق کے موافق اس کی ترتیب و تفریق کی. اور میں دیکھتا تھا که میں اس کے خلق پر قادر هوں-پهر میں نے آسمانِ دنیا کو پیدا کیا اور کها اِنَّا زَيَّنَّا السَّمَآءَ الدُّنٌيَا بِمَصَابِيٌحَ
پهر میں نے کها اب هم انسان کو مٹی کے خلاصه سے پیدا کریں گے پهر میری حالت کشف سے الهام کی طرف منتقل هوگئی اس عبارت مسطوره میں هم ناظرین کی اسی طرف توجه دلانا چاھتے هیں که وه آسمان دنیا جس کو قادیانی صاحب نے پیدا کیا هے-وه کهاں هے-اگر کهیں رکھا هے تو پتا بتلادیں ورنه یه کشف اپنی غیر واقعی اور محض از غیر قبیل اضغاث احلام هونے پر صاف شهادت دے رها هے
کیا ایسے هی مکاشفات و الهامات غیر واقعیه قادیانی صاحب کی نبوت ورسالت کی چھت کے لیے شهتیر بن سکتے هیں? هاں بدیں وجه هوسکتے هیں که خیالی چھت کی شهتیریں بھی خیالی هونی چاهیے
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
حسن بن علی رضی اللّٰه عنه فرماتے هیں

ايها الناس من عرفنى فقد عرفنى ومن لم يعرفنى فانا الحسن بن علي وانا ابن النبي وانا ابن الوصي وانا ابن البشير وانا ابن النذير وانا ابن الداعى الى اللّٰه باذنه وانا ابن السراج المنير وانا من اهل البيت الذي كان جبرائيل ينزل الينا و يصعد من عندنا وانا من اهل البيت الذي اذهب اللّٰه عنهم الرجس وطهرهم تطهيرا وانامن اهل البيت الذي افترض اللّٰه مو دتهم على كل مسلم فقال تبارك وتعالٰى
وَمَنْ يَّقْتَرِفْ حَسَنَةً نَّزِدْلَهٌ فِيْهَا حُسْنًا
فاقتراف الحسنة مودتنا اهل البيت- (ازالة الخفاء)

ف2" یعنی ھم ایسے سمندر میں غوطه زن هوئے جس کے کنارے پر انبیاء علیھم السلام نه ٹھیرے" سمندر سے مراد حضور علیه السلام کی ذات هے جو سخاوت میں سمندر کی طرح هے اور غوطه زنی سے مراد فناء کامل هے جو بوجه کمال اتباع نصیب هوتی هے ١٢ فیض
 
Top