• Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے لیے آپ کو اردو کی بورڈ کی ضرورت ہوگی کیونکہ اپ گریڈنگ کے بعد بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اردو پیڈ کر معطل کر دیا گیا ہے۔ اس لیے آپ پاک اردو انسٹالر کو ڈاؤن لوڈ کر کے اپنے سسٹم پر انسٹال کر لیں پاک اردو انسٹالر

سیف چشتیائی صفحہ نمبر121

ام ضیغم شاہ

رکن عملہ
منتظم اعلی
ناظم
مہمان
رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
وصف عنوانی موضوع کی ہےیعنی جس وصف کو تعبیر تھہرایا جاوے ، ذات موضوع کےلیے ، جیسا کہ کل کاتب متحرک الاصابع بالدوام مادام کاتبا، اس میں وصف کاتب عنوان تھہرایا گیا ہے ذات موضوع سے۔ اور ظاہر ہےکہ قضیہ مذکورۃ الرفع المستعمل "الخ میں وصف مطابقت یا عدم مطابقت کو عنوان موضوع نہیں ٹھہرایا گیا،اور قید (مع اوصاف مذکورہ )آپ کا حاشیہ ہے، ہمارے مخاطب مرزا صاحب اورمصنف قول جمیل نے صرف (الی )کی صلہ واقعہ ہونے کو ملحوظ رکھا ہے ،جس کا مال (الرفع المستعمل بالی یدل علی رفع المنزلۃ)ہی کی طرف ہے دیکھو عبارت منقولہ قول جمیل صفحہ 60سطر8کی جو اوپر لکھی گئی ہے ۔اور ازالہ اورآپ کا حاشیہ بھی بعد ملاحظہ تردید متعلق بہ تحقق اوصاف مذکورہ جو ناظرین کےپیش نظر کی گئی ہے ، ھباء امنبثاہوگیا ہے ، قطعی پڑھنے والے طلبہ ، دیکھو حضرت امروہی صاحب کا نرالا منطق کہ اس جگہ پر دائمہ مطلقہ کو عرفیہ بنا رہےہیں۔
قولہ:۔صفحہ 39سطر4دیکھو حضرت پیر صاحب کا منطق کہ اس جگہ پر مطلقہ عامہ اورمحصور ہ کلیہ میں تقابل سمجھ رکھا ہے، کیا مطلقہ عامہ محصورہ کلیہ نہیں ہوسکتا اور نیز بالعکس :۔
اقول:۔حضرت من سنئیے ۔ بیت ؎
فہم سخن گر نہ کند مستمع
قوت طبع از مرمتکلم مجوی
شمس الہدایت کی عبارت(مطلقہ عامہ کو محصورہ کلیہ سمجھ رکھا ہے)کامطلب یہ ہےکہ آپ لوگوں نے اپنے مدعیٰ کے اثبات میں صرف کلیۃ کبریٰ پرجوشرط ہے شکل اول میں اکتفاء کی چاہیے تھاکہ دوام اطلاق یا عرفیہ ہونا اس کا بھی ثابت کرتے ، تصویر دعویٰ(رفعہ اللہ الیہ ) سے مراد رفع منزلت ہے۔دائما دلیل اسلیے کہ یہ رفع مستعمل بالیٰ ہے۔اور جو رفع مستعمل بالی ہومراداس سے رفع منزلت ہوا کرتاہے،(اعتراض شمس الہدایت )اس کبریٰ میں صرف کلیت پر نازاں ہونا جہالت ہے ، کیونکہ اگرکبرے کو مطلقہ عامہ ٹھہرایا جاوے تو نتیجہ یہی مطلقہ عامہ ہی نکلا ۔ یعنی رفع مستعمل بالیٰ مراد اس سے رفع منزلت ہوتاہے،فی وقت من اوقات وجود الذات اے وقت المطابقۃ باصل الواقعۃ والسیاق والسباق،اور مدعیٰ یہ تھا (رفعہ اللہ سے مراد رفع منزلت ہوتا ہے دائما)اور اگر اکبریٰ فرضی طور پر عرفیہ عامہ مانا جاوے توحداوسط مکرر نہیں ہوتی ۔کیونکہ صغریٰ میں محمول رفع مستعمل بالیٰ ہےمطلقا، اور کبریٰ میں موضوع رفع مقید بالاوصاف ہے ۔ پس بوجہ عدم تکرار اوسط کے دلیل منتج مطلوب نہ ہوئی ۔اور آپ کا سوال ذیل ذیل (کیا مطلقہ عامہ محصورہ کلیہ نہیں ہوسکتا)ہاں صاحب نہیں ہوسکتا درصورتیکہ عامہ مہملہ ہو یا دائمہ مطلقہ ۔
سوال :۔صغریٰ میں بی محمول رفع مستعمل بالیٰ موصوف بالاوصاف المذکورہ ہے۔
جواب:۔ہر گز نہیں، کیونکہ اثر ابن عباس کا جو حکم مرفوع میں ہے ۔ اور آیات کا سیاق اس پرشاہد ہیں کہ درصورت مراد ہونے رفع منزلت کے علاوہ نہ ہونےمطابقہ لاصل الواقعہ کے کئی مفاسد لازم آتے ہیں جو اوپر آیات کے ترجمہ میں بیان کی گئی ہیں ۔ خلاصہ مطلب شمس الہدایت کی عبارت کا یہ ہواکہ قول مذکور جوفی الواقعہ مطلقہ عامہ اور مخالف ان کے مدعیٰ کا ہے ۔ لاختلاف جہتی الاطلاق العام والددام ، صرف اس کے محصورہ کلیہ ہونے پر خوش ہورہے ہیں، حالانکہ جب تلک اس کا عرفیہ عامہ ہو نا مع کلیسا اور پھر بعد ازاں حداوسط کا تکرار کسی قابل الاعتبار
 
Top