• Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے لیے آپ کو اردو کی بورڈ کی ضرورت ہوگی کیونکہ اپ گریڈنگ کے بعد بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اردو پیڈ کر معطل کر دیا گیا ہے۔ اس لیے آپ پاک اردو انسٹالر کو ڈاؤن لوڈ کر کے اپنے سسٹم پر انسٹال کر لیں پاک اردو انسٹالر

(غیراحمدیوں کو مسلمان ثابت کرنے کی کوشش نہ کی جائے)

محمدابوبکرصدیق

ناظم
پراجیکٹ ممبر
(غیراحمدیوں کو مسلمان ثابت کرنے کی کوشش نہ کی جائے)
جناب یحییٰ بختیار: ’’اب جبکہ مسئلہ صاف ہے کہ مسیح موعود کے ماننے کے بغیر نجات نہیں ہوسکتی تو کیوں خواہ مخواہ غیراحمدیوں کومسلمان ثابت کرنے کی کوشش کی جاتی ہے۔‘‘
(کلمۃ الفصل ص۱۲۹)
مرزاناصر احمد: ’’…کوشش کی جاتی ہے‘‘یہاں تونہیں ہے یہ ،صفحہ۱۴۸ پر یہ فقرے نہیں ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: یہ نکال لیں جی ہم۔
مرزاناصر احمد: ہاں،اگر پتہ لگ جائے ابھی۔
Mr. Yahya Bakhtiar: I am sorry, Sir, it was page 128, 129.
(جناب یحییٰ بختیار: مجھے افسوس ہے، یہ صفحہ ۱۲۹،۱۲۸ تھا)وہ جو ہے نا جی، پرنٹ ایسا ہے۔ یہ ۱۲۹ پرآئے گا۔ ۱۲۸ سے شاید شروع ہواہے۔
617کلمۃ الفضل …ریویو آف ریلیجن… اس میں جی: اب جبکہ یہ مسئلہ بالکل صاف ہے کہ مسیح موعود کے ماننے کے بغیر نجات… (کلمۃ الفصل ص۱۲۹)
مرزاناصر احمد: ہاں جی، یہ یہاں ہے،۱۲۹
جناب یحییٰ بختیار: ’’…نہیں ہوسکتی تو کیوں خواہ مخواہ غیر احمدیوں کو مسلمان ثابت کرنے کی کوشش کی جاتی ہے۔‘‘ (کلمۃ الفصل ص۱۲۹)
میرا اب
مرزاناصر احمد: یہ،یہ ،یہ ہے۔یہ بالکل واضح ہے کہ یہاںمسئلہ نجات کا، اورنجات کا تعلق گناہ سے بھی ہے۔ تویہاں یہ سوال ہے ’’جو گناہ گار ہے اس کو بے گناہ ثابت کرنے کی کوشش کیوں کی جاتی ہے۔‘‘
جناب یحییٰ بختیار: مرزاصاحب!…
مرزاناصر احمد: نہیں، میں اس کے معنی کررہا ہوں۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں،نہیں،میںآپ کو سوال پورا Explain (واضح) نہیں کر سکا۔ معاف کیجئے، گناہ گار جو ہیں۔ احمدیوں میں بھی ہیں۔ یہاں غیر احمدیوں کی بات ہورہی ہے۔ ’’کیوںغیر احمدیوں کومسلمان بنانے،ثابت کرنے کی کوشش کی جارہی ہے۔‘‘تو اس Context میں آپ ذرا ان کو Explain (واضح)کریں۔
مرزاناصر احمد: ہاں جی، میں اسی کا جواب دے رہاہوں…
جناب یحییٰ بختیار: …کیونکہ آپ یہ نہیں کہیںگے کہ احمدیوں میں گناہ گار نہیں ہیں۔اس لئے گناہ گار کا یہاں تعلق نہیں ہے۔
مرزاناصر احمد: میں بات سمجھ گیا۔ میں ابھی واضح کردیتاہوں۔
618گنہگار احمدیوں میں بھی ہیں اوروہابیوں میں بھی ہیں، ساروں میں ہیں۔ اﷲ معاف کرے۔ کوئی تھوڑا گناہ گار ہے،کوئی زیادہ گناہ گار۔ اسی واسطے ہم کو ہر وقت استغفار کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔ لیکن گناہ گناہ میں فرق ہے۔ ایک گناہ ہے چغلی کرنے کا، ایک گناہ ہے غیبت کرنے کا، ایک گناہ ہے چوری کرنے کا۔ یہاں نہ ماننا جو ہے، وہ ایک گناہ ہے اور ہزار گناہوں میں احمدیت میں داخل ہونے والا مبتلاہوسکتاہے۔ مگر اس گناہ میں وہ مبتلانہیں ہوا کہ اس نے انکار نہیں کیا۔ اس واسطے جو یہاں زیربحث مضمون ہے،اس میں احمدی شامل ہی نہیں ہوسکتا، کیونکہ بات یہ ہے کہ یہ گناہ…جوشخص یہ گناہ کرتاہے کہ اس نے جس کو ماننا چاہئے تھا، اپنی ناسمجھی کی وجہ سے اس کونہیں مانا اوراس طرح ایک حد تک گناہ گار ہوگیا۔ اس کو بے گناہ ثابت کرنے کی کیوں کوشش کی جارہی ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں مرزاصاحب!میں یہ گزارش کرتاہوں کہ ’’مسلمان ثابت کرنے کی کوشش‘‘ یعنی کہ گنجائش ہی نہیں۔ مسلمان تو وہ ہے، گناہ گار ہے۔ وہ جو میں نے اس دن عرض کیاکہ: ’’آخر گناہ گار ہوں کافر نہیں ہوں میں‘‘ یہاں یہ بتایاجارہا ہے کہ وہ کافر ہیں، آپ ان کو مسلمان ثابت کرنے کی کیوں کوشش کر رہے ہیں۔
مرزاناصر احمد: یعنی اگر اس کی بجائے یہ ہوتا کہ ’’اس کافر گناہ گار کو بے گناہ ثابت کرنے کی کوشش کیوں کی جارہی ہے‘‘…
جناب یحییٰ بختیار: ہاں، اگر وہ بات ہوتی توپھر…
مرزاناصر احمد: …اورزیادہ سخت ہوتی،موجودہ صورت سے زیادہ سخت ہوتی۔
619جناب یحییٰ بختیار: نہیں، اب تو بالکل صاف یہ لکھا ہے کہ :’’غیر احمدیوں کو مسلمان ثابت کرنے کی کوشش مت کرو کیونکہ ان کی نجات کی کوئی گنجائش نہیںکیونکہ یہ نبی جو ہیں…‘‘
مرزاناصر احمد: پھر نجات کامسئلہ آگیا۔ اس کو چھوڑیں۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں جی، میں یہ کہہ رہاہوں کہ یہاں جو ہے،وہ بالکل صاف الفاظ میں آجاتاہے اورمیں یہی عرض کر رہا تھا کہ کیٹگری صاف ہے۔
مرزاناصر احمد: نہیں،وہ حصہ توصاف ہوگیا۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں،وہ مطلب میں اسی واسطے کہہ رہا ہوں کہ ابھی اس کے بعد ہم آگے بڑھ سکتے ہیں۔ کچھ اس میں یہ ہے کہ ایک کیٹگری کافر، Undoubted, undiluted …
مرزاناصر احمد: وہ ہوگیا، ہاں وہ ہوگیا۔
جناب یحییٰ بختیار: No doubt ،کیونکہ یہ کوشش، ثابت کرنے کی ضرورت نہیں اور دوسری کیٹیگری مسلمان،کوئی ان کی مسلمانی میں فرق نہیں…
مرزاناصر احمد: ہاں۔
جناب یحییٰ بختیار: …گناہ گار ضرور ہوںگے،پانچ فیصدی کافر ضرور ہوں گے…
مرزاناصر احمد: نہیں،نہیں…
جناب یحییٰ بختیار: …پرملت اسلامیہ میں وہ ہیں…
مرزاناصر احمد: ہاں، وہ ہیں، بالکل۔
جناب یحییٰ بختیار: …اور مسلمان ہیں ان کے مسلمان ہونے میں کوئی Doubt (شک) نہیں ہے۔توپھر کون کوشش کررہا تھا ان کوثابت کرنے کی؟کیوں ثابت کررہاتھا؟
620مرزاناصر احمد: دیکھیں ناں، ملت اسلامیہ میں جو ہیں۔ ان میں سے گناہ گار کے لئے ’’خارج از اسلام‘‘ کا حدیث نے استعمال کیا ہے لفظ…
جناب یحییٰ بختیار: نہیں جی،پھراس کوکہتے ہیں…
مرزاناصر احمد: …گناہ گار کے لئے،کہ جوظالم کے ساتھ چلتاہے:
(عربی)’’خرج من الاسلام…‘‘ تو چونکہ ایسے الفاظ ہمارے لٹریچر کی اصطلاح میں تھے۔ اس لئے وہ استعمال کئے۔ اب گھر والا جو ہے…میں…مجھ سے آپ مطلب پوچھتے ہیں،میں مطلب بتا دیتاہوں آپ کو:(عربی) اور یہ ہے یعنی بانی سلسلہ کی ایک کتاب نہیں،کسی خلیفہ وقت کی ایک کتاب نہیں ہے۔ اور…
جناب یحییٰ بختیار: نہیں،یہ اگرآپ یہ کہتے ہیں کہ ان کا قول نہیں ہے، تو پھر میں اس پر بات نہیں کروںگا۔ اگر آپ یہ کہتے ہیں…
مرزاناصر احمد: اس معنی میں…
جناب یحییٰ بختیار: نہیں، یہ کہ یہ مسیح ثانی کاقول نہیںہے؟
مرزاناصر احمد: اس معنی میں جو آپ لے رہے ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں،وہ معنی…دیکھیں، مرزاصاحب! میری ایک Difficulty (مشکل) ہے۔ میں Explain (واضح) کر دیتاہوں کہ جو ایڈووکیٹ ہوتے ہیں اورجو پاکستان یا برٹش سسٹم سے واقف ہیں …اور آپ بھی جانتے ہیں کہ ان کی جو Jurisprudence ہے۔ ہمیں یہ بتایاجاتاہے کہ جو الفاظ کے Simple (سادہ) معنی ہوں، ظاہر معنی ہوں، اگر وہ صاف ہوں تو پھر آپ کو کسی اورتعبیر کی اورتشریح کی ضرورت نہیں۔
Words must be taken in their literal, simple sense, and that is the intention of the author. the speaker and the writer. This is the first rule.
(الفاظ کو لغوی اورسادہ معنی میں لینا چاہئے اور یہی مصنف مقرر اور لکھنے والے کا مقصد ہوتا ہے۔ یہ سب سے پہلا اصول ہے)
621مرزاناصر احمد: بشرطیکہ وہ اس پر اتھارٹی ہو۔
جناب یحییٰ بختیار: جو اس نے لکھا ہے۔ صاف ظاہر ہوتاہے۔ تو اس کے بعد آپ یہ نہیں…
Mirza Nasir Ahmad: If he is an authority.
(مرزاناصر احمد: بشرطیکہ وہ مسلم حیثیت کا مالک ہو)
Mr. Yahya Bakhtiar: No, question. Anybody .This is the rule.
(جناب یحییٰ بختیار: اس کا قطعاً سوال نہیں۔ خواہ کوئی بھی ہو۔ یہی اصول ہے)
Mirza Nasir Ahmad: No, no. Then this would be considered as his views, not the views of the Jamaat.
(مرزاناصر احمد: یہ اس کا نقطہ نظرسمجھاجائے گا،نہ کہ جماعت کا)
Mr. Yahya Bakhtiar: This is diffrent.
(جناب یحییٰ بختیار: یہ الگ بات ہے)
مرزاناصر احمد: ہاں،میں آپ کو یہ بتارہا ہوں کہ وہ یہ Views (نقطہ نظر) … میں یہی بتانے لگاتھا…
جناب یحییٰ بختیار: نہیں،میں کہتاہوں،اگرآپ کہتے ہیں کہ خلیفہ ثانی کا View (نقطہ نظر)ہے، تب توٹھیک ہے۔ میں اس سے آگے پڑھتاہوں۔
مرزاناصر احمد: نہیں،نہیں،یہ خلیفہ ثانی کی تونہیں،یہ خلیفہ ثانی کی نہیں ہے عبارت۔ یہ تو میں کہہ رہاہوں۔
جناب یحییٰ بختیار: مرزابشیراحمد صاحب۔ I am sorry. (مجھے افسوس ہے)
مرزاناصر احمد: ہاں، وہ خلیفہ ثانی نہیں ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں،نہیں مگر وہ جماعت کے ایسے بڑے رہنماء ہیں…
مرزاناصر احمد: ایک جماعت کے بہت بزرگ ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: …بزرگ رہنماء ہیں۔ میں یہ عرض کرتاہوں کہ And he is an authority who can interpret (اوران کی حیثیت مسلمہ ہے جس کا حوالہ دیا جاسکتاہے)یہ میں نہیں کہتا کہ جو ان کی Interpretation (توضیح) ہوگی۔ That will prevail over that of Khalifa.
622Mirza Nasir Ahmad: He is not an authority against Khulifa.
(مرزاناصر احمد: وہ خلیفہ کے مقابلہ میں مسلمہ حیثیت نہیں رکھتا)
Mr. Yahya Bakhtiar: Not against Khulifa. If there is a word of Khulifa,that will prevail, but if there is no word of Khulifa, then this authority will prevail.
(جناب یحییٰ بختیار: خلیفہ کے مقابلے میں نہیں۔ اگر خلیفہ کا قول موجود ہو تو وہی قول ماناجائے گا۔ لیکن اگر خلیفہ کا قول موجود نہ ہو تو پھر یہ بات تسلیم کرنا ہوگی)
مرزاناصر احمد: ہاں،اگر اس کے علاوہ اورکوئی نہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: کوئی اتھارٹی نہیں۔تو میں کہتاہوں ان کا یہ جو قول ہے:’’ اب جبکہ مسئلہ بالکل صاف ہے کہ مسیح موعود کے ماننے کے بغیر نجات نہیں ہوسکتی تو کیوں خواہ مخواہ غیر احمدیوں کو…‘‘
آپ ذراغور فرمائیں کہ ’’غیر احمدی‘‘ is very important from my point of view (یہ نقطہ نظربہت اہم ہے) اوراس کے بعد: ’’…مسلمان ثابت کرنے کی کوشش کررہے ہو۔‘‘ مطلب یہ ہے جنہوں نے مرزا غلام احمد صاحب کو نبی نہیں تسلیم کیا،نبی نہیں مانا،ان کو’’غیراحمدی‘‘ کہاگیا اورصاف کہاگیا کہ ان کو مسلمان ثابت کرنے کی کوشش نہ کریں، وہ مسلمان نہیں ہیں،نہیں ہیں،نہیں ہیں… This is how i understand (میں اس کا مطلب سمجھتاہوں)
مرزاناصر احمد: ہاں۔
Mr. Yahya Bakhtiar: …Literal fact.
(جناب یحییٰ بختیار: لغوی معنی میں)
 
Top