• Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے لیے آپ کو اردو کی بورڈ کی ضرورت ہوگی کیونکہ اپ گریڈنگ کے بعد بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اردو پیڈ کر معطل کر دیا گیا ہے۔ اس لیے آپ پاک اردو انسٹالر کو ڈاؤن لوڈ کر کے اپنے سسٹم پر انسٹال کر لیں پاک اردو انسٹالر

(فتاویٰ احمدیہ یعنی نہج المصلیٰ غیر معتبر)

محمدابوبکرصدیق

ناظم
پراجیکٹ ممبر
(فتاویٰ احمدیہ یعنی نہج المصلیٰ غیر معتبر)
جناب یحییٰ بختیار: کہا گیا ہے۔ ’’نہج المصلیٰ‘‘ صفحہ نمبر۳۸۲، حاشیہ ’’تحفہ گولڑویہ‘‘ صفحہ نمبر۲۷۔ وہ تو اوپر کا ہے۔ میرا خیال ہے دوسرے کا ہے۔ یہی ہے۔ ’’نہج المصلیٰ‘‘ صفحہ نمبر۳
293مرزاناصر احمد: یہ کس کا حوالہ ہے؟ کس کتاب کا؟
جناب یحییٰ بختیار: یہ جی ’’نہج المصلیٰ‘‘ صفحہ نمبر۳۸۲۔
مرزاناصر احمد: یہ کس کی لکھی ہوئی ہے؟
جناب یحییٰ بختیار: یہ کہتے ہیں سوال کرنے والے کہ یہ مرزاصاحب، مرزاغلام احمد نے یہ کہا، اور انہوں…
مرزاناصر احمد: نہیں! یہ کتاب جو ہے یہ اتھارٹی نہیں ہے ہمارے لئے۔
جناب یحییٰ بختیار: ’’نہج المصلیٰ‘‘؟
مرزاناصر احمد: ہاں! جو بھی ہے۔ یہ کسی اتھارٹی کی لکھی ہوئی نہیں ہے ہماری جماعت کی۔
جناب یحییٰ بختیار: آپ کی جماعت…
مرزاناصر احمد: ہاں! کسی بزرگ کی نہیں لکھی ہوئی۱؎۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱؎ نہج المصلیٰ کا دوسرا نام مجموعہ فتاویٰ احمدیہ ہے۔ اس کی جلد اوّل ۱۹۲۳ء میں شائع ہوئی۔ مجموعہ فتاویٰ احمدیہ کی دوسری جلد پر تاریخ اشاعت درج نہیں۔ مجموعہ فتاویٰ احمدیہ کی تیسری جلد پر ۱۳۲۵ھ درج ہے۔ اس کے ٹائٹل پر مؤلف کتاب جو خود کو مرزا کا صحابی کہتا ہے، نورالدین، اور بشیرالدین کا خاکپا بنتا ہے۔ کتاب کے ٹائٹل پر مرزاغلام احمد قادیانی کا یہ الہام درج کیا ہے۔ ’’۲؍اکتوبر ۱۹۰۶ء میں نے خواب دیکھا کہ ایک کتاب ہے۔ گویا وہ میری کتاب ہے۔ اس کا نام نہج المصلیٰ ہے۔‘‘ (تذکرہ ص۶۷۶، طبع سوم) مؤلف نے نہج المصلیٰ کو مرزاقادیانی کی کتاب قرار دیا۔ اس میں اکثر مسائل مرزا کے بیان کردہ قادیانی جرائد سے جمع کر کے کتاب میں شامل کئے۔ اس کا دوسرا نام مجموعہ فتاویٰ احمدیہ ہے۔ اس کے متعلق مرزاناصر کہتا ہے کہ اتھارٹی نہیں۔ قادیانی، مرزاناصر کی اداؤں پر غور کریں۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جناب یحییٰ بختیار: یعنی، آپ Accept نہیں کرتے۔ آپ کے کسی Opponent نے لکھی ہے؟
مرزاناصر احمد: ناں، ناں! ہو سکتا ہے کوئی احمدی ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: احمدی ہو، But not authoritative?
مرزاناصر احمد: ہاں! اتھارٹی نہیں ہے…
Mr. Yahya Bakhtiar: It is not an authoritative pronouncement?
مرزاناصر احمد: … کیونکہ بہت سارے اپنے ذاتی مسئلے بیچ میں لکھ جاتے ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں…
مرزاناصر احمد: ہاں! یہ Authoritative نہیں ہے۔
294جناب یحییٰ بختیار: نہیں، مرزاصاحب!… I accept your authoritative.
مرزاناصر احمد: یہ Authoritative نہیں ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: کیا یہ جو انہوں نے Quote کیا ہے مرزاصاحب کو یہ…
مرزاناصر احمد: یہ جب تک چیک نہ کر لیں نہیں کہہ سکتے۱؎۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں، نہیں، You cannot verify it?
مرزاناصر احمد: ہاں، ہاں!
جناب چیئرمین: کتاب ہے ہمارے پاس؟ The book may be shown the witness.
جناب یحییٰ بختیار: اور پھر جی ایک ہے کہ:
’’تمہیں دوسرے فرقوں کو جو دعویٰ اسلام کرتے ہیں بہ کلی ترک کرنا پڑے گا۔‘‘
مرزاناصر احمد: یہ اسی کتاب کا ہے؟
جناب یحییٰ بختیار: نہیں جی! یہ دوسری کتاب ہے۔ مجھے تو… حاشیہ میں لکھاہے۔ ’’تحفہ گولڑویہ‘‘ ص۲۷، خزائن ج۱۷ ص۶۴۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱؎ یا چکر بازی تیرا آسرا۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرزاناصر احمد: یہ چیک کر کے تو جواب دیں گے۔
جناب یحییٰ بختیار: یہ تو آپ کی اپنی جماعت کی ہے۔
مرزاناصر احمد: ہاں، ہاں! لیکن حوالہ چیک کرنا پڑے گا۱؎۔
جناب یحییٰ بختیار: ہاں! حوالہ چیک کر لیں۔ اگر یہ درست ہے تو:’’تمہیں دوسرے فرقوں کو جو دعویٰ اسلام کرتے ہیں بہ کلی ترک کرنا پڑے گا۔‘‘
مرزاناصر احمد: یعنی حوالہ جو ہے وہ چیک کرنے والا ہے۔ جو مضمون ہے اس کے متعلق یہ یاد رکھنا چاہئے کہ میں نے یہ اس میں بھی لکھا ہے کہ اس قسم کے عقائد کا اظہار ان کی مسلمہ کتب کے اندر ہے جن کو ہم Subscribe نہیں کر سکتے۔ اس واسطے ہمیں ان سے علیحدہ… مثلاً قبروں پر سجدہ کرنا، مثلاً پیر کو اپنے سامنے حاضر ناظر جاننا، مثلاً…
295جناب یحییٰ بختیار: نہیں، مرزاصاحب! ’’بہ کلی۲؎ ترک کرنا‘‘ جو ہوتا ہے اس کا مطلب آپ کیا لیں گے؟
مرزاناصر احمد: اس کا مطلب یہ لیں گے کہ جو ان کے کلی عقائد ہیں۔ ’کلی‘ ان کے اندر ایسی چیزیں ملی ہوئی ہیں کہ کلی طور پر ان کو تسلیم نہیں کیا جاسکتا۔
جناب یحییٰ بختیار: اور ’’جو دعویٰ اسلام کرتے ہیں۔‘‘ مطلب ہے وہ مسلمان نہیں ہیں۔ صرف دعویٰ کرتے ہیں؟
مرزاناصر احمد: نہیں، نہیں، وہ تو پھر وہی آگئی۔ وہ تو بیس دفعہ حل ہوگیا۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں جی! یہاں جو ہے ناں، چونکہ الفاظ ایسے آگئے ہیں۔
مرزاناصر احمد: نہیں، وہ وہی ہے۔ وہ تو ایک بیان مستقل میں دے چکا ہوں کہ ملت اسلامیہ کے فرد ہیں اور اس حد تک وہ اسلام سے خارج ہیں۔ اس میں بھی یہ بڑا… یعنی یہ جو ہے ناں…
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱؎ مرزاغلام قادیانی کا اپنا حوالہ ہے۔ مرزاناصر احمد اسے بھی اپنی چیک پوسٹ سے گذارنے کے چکر میں ہیں۔ اب موجودہ خزائن کے کمپیوٹرائزڈ ایڈیشن میں ’’بکلی ترک کرنا پڑے گا‘‘ میں تحریف کر کے اسے ’’بلکہ ترک کرنا پڑے گا‘‘ کر دیا ہے۔
۲؎ اس ’’بکلی ترک کرنا‘‘ کو ’’بلکہ ترک کرنا‘‘ کردیا ہے۔ خزائن ج۱۷ ص۶۴، جدید کمپیوٹرائزڈ ایڈیشن۔

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جناب یحییٰ بختیار: نہیں، ’’دوسرے فرقوں کو جو دعویٰ اسلام کرتے ہیں۔‘‘ You count them outside....?
مرزاناصر احمد: نہیں، نہیں، دعویٰ اسلام کرتے ہیں، اپنے آپ کو مسلمان کہتے ہیں۔ اس واسطے وہ مسلمان کی تعریف میں آجائیں گے ملت کی۔ ہر وہ شخص جو یہ کہتا ہے کہ میں اسلام پر ایمان لایا اور نبی اکرمa پر ایمان لایا وہ ملت اسلامیہ میں شامل ہوگیا۔ لیکن اس کے ساتھ بہت سارے وہ جو ایسے عقائد ہیں جن کو میں نے پڑھ کے بھی سنایا۔ ان کو نہ ہی دہراؤں تو زیادہ اچھا ہے۔ تکلیف ہوتی ہے۔
We cannot subcribe to those ideas.
Mr. Yahya Bakhtiar: No, but, Sir, if you say that you have to give them up altogether, if you give them up altogether.... بہ کلی ترک کرنا۔
296مرزاناصر احمد: نہیں، نہیں، میں نے بتایا ’’بہ کلی ترک کرنے‘‘ کا مطلب یہ ہے کہ بہ کلی تسلیم نہیں کر سکتے ان کو۱؎۔
جناب یحییٰ بختیار: یعنی تسلیم نہ کرنا ایک اور بات ہے۔ یعنی
You have nothing to do with them, you have no relation with them, you have no connection with them....
(آپ کا ان سے کوئی مطلب نہیں۔ آپ کا ان سے کوئی تعلق نہیں)
مرزاناصر احمد: نہیں، نہیں، ’’بکلی تسلیم نہیں…‘‘ ان عقائد کو Subscribe نہیں کر سکتے۔ یہ عقائد کی بات ہے۔ کلی طور پر، بحیثیت مجموعی ہم ان کو تسلیم نہیں کر سکتے۔ باقی یہ ہے کہ ان میں سے جو توحید کا اعلان کرتے ہیں، یہ مطلب تو نہیں ہے کہ ہم تردید کر دیں گے توحید کی۔
جناب یحییٰ بختیار: اور ایک جگہ یہ کہاگیا ہے کہ:
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱؎ ’’بکلی ترک کرنا پڑے گا‘‘ کا معنی ومطلب کہ ان کو ’’بکلی تسلیم نہیں کر سکتے۔‘‘ قادیانی! توجہ کریں کہ اس سے بڑھ کر کوئی اور بددیانتی ہوسکتی ہے؟ جس کے مرتکب مرزاناصر صاحب ہورہے ہیں۔
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
’’کیا یہ درست ہے کہ مرزاغلام احمد نے اپنی کسی تحریر میں یہ کہا ہے کہ کفر کی دو قسمیں ہیں۔ ایک آنحضرتa سے انکار دوسرے مسیح موعود سے انکار۔ دونوں کا نتیجہ اور ماحصل ایک ہے۔‘‘
مرزاناصر احمد: یہ کون سا حوالہ ہے؟
جناب یحییٰ بختیار: ’’حقیقت الوحی‘‘ صفحہ۱۷۹، خزائن جلد۲۲ صفحہ۱۸۵۔
مرزاناصر احمد: یہ ایک دفعہ پھر پڑھ دیں۔ میں نے پوری طرح کیچ نہیں کیا۔
جناب یحییٰ بختیار: کیا یہ درست ہے کہ مرزاغلام احمد نے اپنی کسی تحریر میں یہ کہا ہے کہ: ’’کفر کی دو قسمیں ہیں۔ ایک آنحضرتa سے انکار اور دوسرے مسیح موعود سے انکار۔ دونوں کا نتیجہ اور ماحصل ایک ہے۔‘‘
مرزاناصر احمد: کسی کتاب میں یہ نہیں لکھا۔
297جناب یحییٰ بختیار: تو یہاں انہوں نے کہا ہے: ’’حقیقت الوحی‘‘ صفحہ۱۸۵۔
مرزاناصر احمد: یہ الفاظ… جو اصل بنیاد لفظ تھے وہ چھوڑ گئے۔ اس واسطے میں کہتا ہوں کہ کسی کتاب میں یہ نہیں لکھا۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں، میں…
مرزاناصر احمد: یہ الفاظ کسی کتاب میں نہیں لکھے گئے۔
جناب یحییٰ بختیار: وہ تو Verify کرالیں گے Because … کیا کہا ہے۔ تو اسے…
مرزاناصر احمد: ہاں، ہاں!
جناب یحییٰ بختیار: … مگر یہ کہ میری Information کے لئے انہوں نے Mention کیا ہوا ہے کہ ’’حقیقت الوحی‘‘ تو میں نے آپ کوکہا کہ یہ Mention کیا ہوا ہے۔
مرزاناصر احمد: تو میں پڑھ دوں کیا کہا گیا ہے؟
جناب یحییٰ بختیار: ہاں! پڑھ دیجئے۔ پوزیشن Clarify کرنی ہے۔ خواہ یہ پرھیں یا وہ پڑھیں۔
مرزاناصر احمد: آپ نے یہ لکھا ہے: ’’کفر دو قسم پر ہے۔ ایک یہ کفر کہ ایک شخص اسلام سے ہی انکار کرتا ہے اور آنحضرتa کو خدا کا رسول نہیں مانتا۔ (دوم) دوسرے یہ کفر کہ مثلاً (یہ مثال دی ہے) وہ مسیح موعود کو نہیں مانتا (اور اگلا فقرہ جو، یہاں چھٹا ہوا ہے وہ اصل تھی چیز اس میں) اور اس کو (مسیح موعود کو) باوجود اتمام حجت کے جھوٹا جانتا ہے۔‘‘
298یہ تو میں نے آپ کو پہلے صبح بتایا تھا کہ ایک شخص… حضرت مسیح موعود علیہ الصلوٰۃ والسلام کا انکار کرنے والے دو قسم کے ہیں۔ ایک وہ ہے جو کھڑے ہو کے یہ کہتا ہے کہ میں سمجھ گیا ہوں کہ آپ سچے ہیں اور خدا کی طرف سے آئے ہیں، لیکن میں باغی ہونے کی حیثیت سے باوجود اس بات کے…
جناب یحییٰ بختیار: نہیں، نہیں۔ وہ تو ٹھیک ہے۔ آپ نے صبح…
مرزاناصر احمد: نہیں… دوسرے وہ جو… یہاں ’’حقیقت الوحی‘‘ میں وہ پہلی کیٹگری، اتمام حجت کے بعد وہ انکار کرتا ہے…
جناب یحییٰ بختیار: یعنی جو ایک دفعہ کہے کہ آپ نبی ہیں اور…
 
Top