• Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے لیے آپ کو اردو کی بورڈ کی ضرورت ہوگی کیونکہ اپ گریڈنگ کے بعد بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اردو پیڈ کر معطل کر دیا گیا ہے۔ اس لیے آپ پاک اردو انسٹالر کو ڈاؤن لوڈ کر کے اپنے سسٹم پر انسٹال کر لیں پاک اردو انسٹالر

(مرزاقادیانی، محمدﷺ قادیان میں،معاذاﷲ)

محمدابوبکرصدیق

ناظم
پراجیکٹ ممبر
(مرزاغلام احمدقادیانی، محمدﷺ قادیان میں،معاذاﷲ)
جناب یحییٰ بختیار: ٹھیک ہے جی، میں…ہاں، آپ نے فرمایا کہ وہ آنحضرتﷺ کے قدموں میں بیٹھنے کے باوجود تمام انبیاء پرافضلیت رکھتے ہیں۔ کیونکہ ان کے مکمل ظل ہیں۔مرزا صاحب440 کی موجودگی میں…ایک شاعر ہیں آپ کے اکمل صاحب… انہوں نے ایک نظم پڑھی،اگر یہ درست ہے:

محمدؐ پھر آئے ہیں ہم میں
اور آگے سے ہیں بڑھ کر اپنی شان میں

محمدؐ دیکھنے ہوں جس نے اکمل
غلام احمد کودیکھے قادیان میں

(اخبار بدر ج۲نمبر۴۳،مورخہ۲۵؍اکتوبر۱۹۰۶ء ص۱۴)

مرزاناصر احمد: اس کی تو تردید شائع ہوچکی ہے اورکہاگیا کہ اگر اس کا کوئی انہوں نے یہ مطلب لیاتو وہ کفر ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں،میں یہ کہنا چاہتا ہوں کہ آیا یہ ان کی موجودگی میں کہاگیا اور انہوں نے ’’جزاک اﷲ‘‘کہہ کر قبول کیا؟
مرزاناصر احمد: یہ کہاں لکھا ہے موجودگی میں پڑھا؟
جناب یحییٰ بختیار: میرے پاس جو ہے ناں جی۔
مرزاناصر احمد: نہیں،آپ کے پاس توسوال ہے ناں۔اس کا حوالہ کیاہے؟
جناب یحییٰ بختیار: ’’اکمل،غلام احمدکودیکھے…‘‘
مرزاناصر احمد: ۱۹۲۹ء میں…۱۹۲۹ء کا یہ واقعہ ہے اور ۱۹۰۸ء میں… (مداخلت) ہیں؟اچھا،اچھا۔
جناب یحییٰ بختیار: یہ دیکھیں جی،۱۹۰۶ء کا یہ اخبار’’البدر‘‘…
مرزاناصر احمد: ٹھیک ہے، ۱۹۳۴ء میں اس کے متعلق تردید بڑی واضح تحریرمیں آ گئی تھی۔
441جناب یحییٰ بختیار: ۲۵؍اکتوبر ۱۹۰۶ء کا’’البدر‘‘ کا حوالہ ہے۔ اس میں کہا ہے کہ: ’’مرزا صاحب نے قصیدہ سن کرمندرجہ ذیل اشعار کو اپنی شان میں بہت پسند کیا اور اس پر جزاک اﷲ کہہ کر قبول کیا۔‘‘ (روزنامہ الفضل قادیان ج۳۲،نمبر۱۹۶،ص۴،مورخہ۲۲؍اگست ۱۹۴۴ئ)
مرزاناصر احمد: اس کا حوالہ کیاہے؟
جناب یحییٰ بختیار: یہ ہے جی اخبار’’البدر‘‘قادیان،۲۵؍اکتوبر۱۹۰۶ئ۔
مرزاناصر احمد: بہرحال اس کی تردید آگئی ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: ٹھیک ہے،میں نے اس کا پوچھنا تھاآپ سے۔
مرزاناصر احمد: تردید اس کی یہ ہے: ’’اگر اس کا مطلب یہ ہے کہ وہ درجے میں بڑے ہیں تو یقینا کفر ہے۔ لیکن اگر مراد یہ ہے کہ اس زمانے میںاشاعت دین زیادہ ہوئی تو یہ مطابق قرآن کریم کے ہے۔ مگر ایسے لفظ پھر بھی ناپسندیدہ اور بے ادبی کے ہیں۱؎۔‘‘
جناب یحییٰ بختیار: یہ تردید جو ہے یہ مرزاصاحب کی تو نہیں ہوسکتی۔ یہ تو مرزا بشیر الدین محمود کی ہوگی؟
مرزاناصر احمد: یہ جو ہے ناں کہ آپ کی موجودگی میں پڑھاگیا ہے۔ اس کا تو یہاں وہ نہیں ہے۲؎۔
جناب یحییٰ بختیار: اس کو Deny کیاگیا کہ ان کی موجودگی میں،نہیں پڑھا گیا؟یا انہوں نے اس کو Approve نہیں کیا؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱؎ پھر مرزا نے جزاک اﷲ کیوں کہا۔ حضور علیہ السلام کی بے ادبی پر جزاک اﷲ کہا کیا کفر نہیں؟
۲؎

محمد پھر اتر آئے ہیں ہم میں
اور آگے سے بڑھ کر ہیں اپنی شان میں
محمد دیکھنے ہوں جس نے اکمل
غلام احمد کو دیکھے قادیان میں
(اخبار بدر قادیان ۲۵؍اکتوبر ۱۹۰۶ئ)

ان اشعار پر سالہاسال بعد محمد علی لاہوری نے اعتراض کیا کہ یہ مرزامحمود کی تربیت کا نتیجہ ہے۔ اس کے جواب میں ان اشعار کے خالق قاضی اکمل قادیانی جو مرزاقادیانی کا صحابی اور مرزامحمود کا استاذ تھا۔ اس نے وضاحت کی جو اخبار الفضل قادیان ۲۲؍اگست ۱۹۴۴ء میں شائع ہوئی کہ محمد علی لاہوری کا یہ غلط الزام ہے کہ مرزامحمود کی تربیت کے نتیجہ میں میں نے نظم لکھی۔ بلکہ یہ نظم میں نے مرزا قادیانی کی موجودگی میں پڑھی۔ اسے خوشخط لکھوا کر خوبصورت قطعہ کی شکل میں مرزاقادیانی کو پیش کیا۔ مرزاقادیانی، اس فریم کو گھر کے اندر لے گئے اور پھر مرزا کی زندگی میں اخبار بدر میں چھپی۔ کسی نے اس پر اعتراض نہ کیا۔ مرزا نے اس نظم کو سنا اور جزاک اﷲ فرمایا۔ مؤلف نے یہ وضاحت ۱۹۴۴ء میں کی۔ اب مرزاناصر احمد کہتا ہے کہ اس نظم کی تردید ہم نے کی ہے۔ مرزاقادیانی چیف گرو نظم کی تائید کرے، مرزامحمود مہنت، یا مرزاناصر لاٹ پادری تردید کرے۔ ہم کیا سمجھیں؟ قادیانی غور کریں کہ دادا، باپ بیٹا میں کون بڑا جھوٹا ہے؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرزاناصر احمد: نہیں، یہ توبڑا سخت نوٹ اس کے اوپر ہے اور انہوں نے آپ بھی… کسی نے مجھے بتایاتھا کہ…بہرحال وہ تو کوئی ہمارے لئے اتھارٹی نہیں ہے…قاضی اکمل۔
442جناب یحییٰ بختیار: نہیں، میں قاضی اکمل کو اتھارٹی نہیں سمجھتا لیکن میں کہتاہوں کہ اگر وہ مرزاصاحب کی موجودگی میں یہ نظم سناتے ہیں اور وہ پسند کرکے،قصیدے کو’’جزاک اﷲ‘‘ کہتے ہیں تو اس کے بعد…
مرزاناصر احمد: بالکل غلط بات ہے اورایسی ہے ہی نہیں۔ بغیر’’البدر‘‘دیکھے کے میں کہتاہوں کہ غلط ہے۔ یہ ہے ہی نہیں۱؎…ساری ہماری کتابیں، ساری ہماری تربیت، سارے ہمارے اعمال اور ہماری جدوجہد جوہے، اس کا انکارکررہی ہے اور تردید کررہی ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: میں آپ سے…حضرت امام حسینؓ کے بارے میں ایک اور قول مرزا صاحب کا۔پھر وہ ایک اورحوالہ ہے ان کا جی’’اعجاز احمدیہ ص۸۲، خزائن ج۱۹ ص۱۹۴‘‘پر…
مرزاناصر احمد: ص۸۲؟
جناب یحییٰ بختیار: ’’تم نے خدا کے جلال اور مجد کو بھلا دیا اور تمہارا ورد صرف حسین ہے۔ کیا تو انکار کرتاہے۔ پس یہ اسلام پر ایک مصیبت ہے۔ کستوری کی خوشبو کے ساتھ گوہ کاڈھیر ہے۔‘‘
مرزاناصر احمد: شرک۔ یہ شرک کے متعلق ہے ناں۔ شرک جو ہے اس کی مثال دی ہے۔ کستوری اوراس کا مقابلہ۔
جناب یحییٰ بختیار: کستوری اپنے آپ سے مطلب…؟
مرزاناصر احمد: نہیں، نہیں، توحید باری تعالیٰ…یہاں توحید باری تعالیٰ اور شرک، اس کی مثال ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: مرزاصاحب!آپ نے صبح کہاتھا کہ جو مسلمان اتمام حجت کے بعد غلام احمد صاحب پر بیعت نہیں لاتا یا ان کو نبی نہیں مانتا…
مرزاناصر احمد: ان کے دعوے کو نہیں مانتا…
443جناب یحییٰ بختیار: …تو وہ آپ نے کہا کہ وہ کافر ہے۔ ایک Limited sense میں۔ اگر وہ آنحضرتﷺ کو…
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱؎ اس دجال قادیانی ناصر کو دیکھو۔ اخبار الفضل ۲۲؍اگست ۱۹۴۴ء ص۴ کی عبارت کو البدر کے نام ٹھونس کر لاف زنی کر رہا ہے۔ دجال قادیان کے دجال پوتے ایسے ہی معلم الملکوت القادیان ہونا چاہئے؟ جیسی روح ویسے فرشتے۔
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرزاناصر احمد: میں نے یہ عرض کیاتھا کہ کوئی شخص جو کھڑے ہوکر یہ دعویٰ کرتا ہے کہ میں حضرت خاتم الانبیاء محمدa پرایمان لایا۔ اس کو ہم کلی Sense جو ہے بڑی، اس معنی میں کافر نہیں کہہ سکتے۔
جناب یحییٰ بختیار: Limited sense میں آپ نے کہاکہ…
مرزاناصر احمد: جس طرح سے حدیث میں آیا کہ جس نے نماز چھوڑی وہ کافر ہوگیا، جو ظالم کے ساتھ چند قدم چلا، وہ کافر ہوگیا۔
جناب یحییٰ بختیار: کیٹگریز پہ مجھے کچھ Confusion ہے کہ ایک شخص کو جو نبی کو نہیں مانتا۔ اﷲ کے بھیجے ہوئے کسی نبی کو نہیں مانتا…جیساکہ میں نے آپ سے اس دن پوچھا کہ حضرت عیسیٰ کو نہیں مانتا،حضرت موسیٰ کو نہیں مانتا…جن کا قرآن شریف میں ذکر آیا ہے کہ نبی ہیں…ان کو بھی آپ مسلمان پھر بھی سمجھتے ہیں؟
مرزاناصر احمد: جو شخص یہ اعلان کرتاہے کہ میں خاتم الانبیاء کے ان حکموں کو بطور بغاوت کے نہیں مانتا۔ ان کو نہیں میں مسلمان سمجھتا۔
جناب یحییٰ بختیار: بالکل ہی کافر ہوجاتے ہیں؟
مرزاناصر احمد: بالکل کافر…
جناب یحییٰ بختیار: وہ کہیں کہ بغیر…
مرزاناصر احمد: …اوراگر اتمام حجت نہیںہوئی نا سمجھ ہے۔ مثلاً ہمارے عوام ہیں جن کو پتہ ہی نہیں قرآن کریم کا، ناظرہ بھی نہیں آتا۔ اگر کسی کے ذہن میں ایساخیال آئے تو وہ تو اس کو کافر نہیں بنا دیتا۔
444جناب یحییٰ بختیار: جو شخص مرزاغلام احمد کو اتمام حجت کے بعد نہیں مانتا۔وہ بھی اس کیٹگری میں ہوگا؟
مرزاناصر احمد: وہ بھی اس کیٹگری میں ہوگا۔ اس وجہ سے کہ ’’اتمام حجت‘‘ کا جو لفظ ہے، Context میں اس کے یہ معنی ہوںگے کہ خدا اورمحمدa کا حکم ہے مہدی کو ماننا اور یہ وہی مہدی ہے جو مدعی ہے ، اس کے باوجود میں نہیں مانتا۔
جناب یحییٰ بختیار: یہ ایسے آپ نے کیسے Conclude کیا کہ ان کی سمجھ میں آ گئی اور وہ Convince ہوگیا؟ہوگیا؟آپ ابھی کہتے ہیں جی کہ’’اس وقت شام ہے‘‘ اور آپ وجوہات اس کی دیتے ہیں…
مرزاناصر احمد: نہیں، نہیں،میں دو کیٹگریز کی بات کررہا ہوں۔ اگر تو وہ اتمام حجت کے بعد نہیں مانتا …
جناب یحییٰ بختیار: اگر After explanation نہیں مانتا توپھر؟
مرزاناصر احمد: ’’اتمام حجت‘‘کا مطلب ہی یہ ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: ہاں جی،یہی میں کہہ رہا تھا کہ اس کو یہ یقین آ جائے یا وہ سمجھے کہ اﷲ تعالیٰ کا حکم ہے…
مرزاناصر احمد: تو پھر وہ آپﷺ کا کافر ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: یہاں Clarification کی ضرورت ہے۔ ایک آدمی کہتا ہے کہ’’میںغلام احمد صاحب کو نبی مانتاہوں۔ مجھے یقین ہوگیاہے۔‘‘ اورپھر اس کے بعد کہتا ہے کہ ’’میں نہیں مانتا‘‘وہ تو آپ سمجھ لیں کہ یقین کرنے کے باوجود باغی ہوگیا۔ ایک کہتاہے کہ ’’میں نہیں مانتا‘‘وہ تو آپ سمجھ لیں کہ یقین کرنے کے باوجود باغی ہوگیا۔ ایک کہتا ہے کہ ’’آپ نے Explain مجھے کیا مگر میرا دل نہیں مانتا…‘‘
445مرزاناصر احمد: ’’میرا دل نہیں مانتا؟‘‘
جناب یحییٰ بختیار: ’’میں Convinced نہیں ہوں۔‘‘تو پھر وہ…
مرزاناصر احمد: اگر واقع میں اتمام حجت نہیں تو پھر وہ اس کیٹگری میں…
جناب یحییٰ بختیار: اتمام حجت تو ہوگیا۔ جہاں تک کہ آپ کے Explain کرنے کا تعلق ہے۔
مرزاناصر احمد: اتمام حجت صرف میری دلیل نہیں کرتی۔ بلکہ میری دلیل کو اس کا قبول کر لینا یہ اتمام حجت کرتاہے۔
جناب یحییٰ بختیار: یہ ڈکشنری کا مطلب تو نہیں۔
مرزاناصر احمد: واستیقنت انفسھم قرآن کریم کہتاہے…
جناب یحییٰ بختیار: کہ سارے دلائل Complete کرنے کے بعد…
مرزاناصر احمد: ’’وجاہدوا بھا واستیقنت انفسھم‘‘(و ہ انکار کرتے ہیں اور ان کے دل یقین سے پر ہیں)قرآن کریم میں ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: … یہ اتمام حجت نہیں ہوتا؟میں اس واسطے Clarification چاہتاہوں۔
مرزاناصر احمد: میرے نزدیک یہی اتمام حجت ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: ڈکشنری کا مطلب تمام Arguments ، تمام Resoning کو Explain کرنے کے بعد اگر پھر بھی کوئی شخص نہیں مانتا، Convince نہیں ہوتا…
مرزاناصر احمد: اگر وہ ’’واستیقنت انفسھم‘‘والا معاملہ نہیں تو شبہ کا (فائدہ) اس کو دیا جائے گا۔ فائدہ پہنچے گا اوراس کے اوپر وہ حکم نہیں لگے گا جنرل۔
446جناب یحییٰ بختیار: کیا ابوجہل پر اتمام حجت ہوگیاتھا؟
مرزاناصر احمد: میں تو اس وقت نہیں تھا،بتانہیں سکتا۱؎۔
جناب یحییٰ بختیار: جب مرزاغلام احمد زندہ تھے تو اس وقت آپ پیدا نہیں ہوئے تھے؟
مرزاناصر احمد: نہیں، لیکن میں خدا کی قسم کھا کے کہتاہوں میں نے بڑی دیانتداری سے آپ کے دعاویٰ کا خود مطالعہ کیا اورجو کچھ میں نے سمجھا اورپایا اس کے نتیجہ پر میں نے…
جناب یحییٰ بختیار: مرزا صاحب!دیکھیں،آپ کی نیت کاسوال نہیں ہے اور نہ اس پر میں شک کررہاہوں…
مرزاناصر احمد: جو آپ کا سوال ہے وہ میری نیت کا ہے۔ آپ ابوجہل کے متعلق پوچھ رہے ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: میں کہتاہوں کہ آپ اوروں کی نیت پر شک کررہے ہیں۔
مرزاناصر احمد: نہیں میں نہیں…دیکھیں،سوال آپ نے کیا ابوجہل کا…
جناب یحییٰ بختیار: سوال میں آجاتاہے۔ آپ Sincerely believe کرتے ہیں۔ میں اس کو Doubt نہیں کرتا۔ مگر آپ یہ کہتے ہیں کہ کیونکہ میں مرزا غلام احمد کو نبی نہیں مانتا اس لئے میں اتمام حجت کے باوجود…مطلب یہ ہے کہ میں…
مرزاناصر احمد: میں نے کب کہایہ؟
جناب یحییٰ بختیار: یعنی میر ے سے مطلب…
مرزاناصر احمد: نہیں، نہیں، میں نے یہ کہا ہی نہیں۔ آپ میرا مطلب نہیں سمجھے۔ ابھی جو میں نے کہا اس سے الٹ بات کی۔ میں نے یہ کہا ہے کہ اگر اﷲ تعالیٰ کے علم میں…
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۱؎ ابوجہل کی صفائی اور وکالت مرزاناصر کی زبانی، پوری قادیانیت کو مبارک ہو کہ مرزاقادیانی کی صفائی کا وکیل، ابوجہل کی بھی صفائی کا وکیل ہے۔ طابق النعل بالنعل!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انسان کا تو کام ہی نہیں دل کودیکھنا… اگر اﷲ تعالیٰ کے علم میں ایک ایسا شخص ہے جس کو یقین ہوگیا ہے کہ مدعی سچا ہے اور پھر وہ نہیں مانتا توخدا تعالیٰ کی نگاہ میں وہ مسلمان نہیں…
447جناب یحییٰ بختیار: اس وقت…
مرزاناصر احمد: لیکن…ابھی میری بات ختم نہیں ہوئی۔ میری بات تو ختم ہونے دیں۔ لیکن اگر کوئی ایساشخص ہے جو سب سننے کے بعد کہتاہے’’مجھے سمجھ نہیں آئی‘‘ تو اس کو شبہ کا ملے گا فائدہ اور اس کو ہم کافر نہیں کہیںگے۔
جناب یحییٰ بختیار: میں یہ کہتاہوں کہ مجھے مرزاغلام احمد کی Arguments سمجھ میں آگئیں۔ What does he mean…
مرزاناصر احمد: نہیں، نہیں، وہ تو فلاسفر بھی سمجھ لیتاہے۔ ہم مذہبی بات کررہے ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: نہیں، میں بھی مذہبی با ت کررہا ہوں۔ وہ یہ کہتے ہیں کہ ’’خاتم الانبیاء کا کیا مطلب ہے کہ ایک کھڑکی کھلی ہوئی ہے اور اس کے بعد بھی نبی آسکتے ہیں۔‘‘
This is the first step. Secondly, he comes to the conclusion. "I am that Nabi" and gives reasons for that....
(یہ پہلا قدم ہے۔ میرا مطلب یہ نہیں کہ کوئی شخص، وہ اس کے لئے وجوہات تلاش کرتا ہے)
مرزاناصر احمد: میں جو آپ کافقرہ ہے ناں، اس پر اعتراض کرتاہوں۔ میرا اعتراض یہ ہے کہ آپ میرے اور ہمارے جذبات کا خیال نہیں رکھ رہے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: I am sorry, I do not want to hurt your feelings.
(جناب یحییٰ بختیار: میں آپ کے احساسات کو گزند نہیں پہنچانا چاہتا) مگرمیں یہ کہتاہوں کہ وہ اس نتیجے پر پہنچتے ہیں۔ وہ پہلے یہ کہتے ہیں کہ’’کھڑکی کھلی ہوئی ہے۔ نبی آسکتے ہیں۔‘‘ اس کے بعد کہتے ہیں کہ’’وہ نبی میں ہوں‘‘ اگر ایک شخص یہ کہہ دے آپ سے…
مرزاناصر احمد: یہ جی، دراصل عدم واقفیت کا نتیجہ ہے۔ اس طرح نہیں ہوا۔ بلکہ آپ نے اپنامقام مہدی اورمسیح کا بیان کیاہے اور نبی اکرمa نے آنے والے مسیح کو’’صحیح مسلم‘‘ میں چار448 دفعہ نبی کہہ کر پکارا۔ دوسری جگہ بھی مہدی اور مسیح ہونے کی وجہ سے آپ نے کہا کہ مجھے اﷲ تعالیٰ کی طرف سے اس کے مطابق جو محمدa نے فرمایاتھا،نبی کہاگیا ہے۔اس لئے میں نبی ہوں، امتی نبی۔
جناب یحییٰ بختیار: میرے سوال کا جواب Clear نہیں ہوا۔ مرزاصاحب میں نے یہ کہا ہے کہ ایک شخص جو مرزا صاحب کا پیغام سنا اس نے، لیکن Convince نہیں ہوا، اس کو آپ کس کیٹگری میں رکھتے ہیں؟ کہ یہ کافر ہے؟
مرزاناصر احمد: کس Sense میں؟
جناب یحییٰ بختیار: کہ یہ ایک نبی کو نہیں مانتا۔ مگر وہ محمدa کا امتی ہے اور کہتا ہے کہ میر اپوراایمان ہے۔ اس کو آپ کہتے ہیں کہ یہ امت اسلامیہ سے باہر نہیں۔ یہ آپ کہہ رہے ہیں۔ مگر یہ کہ وہ کافر ہے۔ ایک Limited sense میں دائرہ اسلام سے…جو کل آپ نے کہا…
مرزاناصر احمد: ہاں، ہاں،وہ آج میں نے اس کو کر دیا۔ جس میں میں نے حدیثوں کے حوالے دیئے۔
جناب یحییٰ بختیار: جنہوں نے کبھی مرزاغلام احمد کا نام ہی نہیں سنا اور نہیں مانتے اس وجہ سے کہ نام ہی نہیں سنا، وہ کس کیٹگری میں کافر ہیں؟یا نہیں ہیں؟
مرزاناصر احمد: ایک شخص نے حضرت عیسیٰ علیہ السلام کا نام ہی نہیں سنا،وہ نہیں مانتا۔ کس کیٹگری میں آئے گا؟
جناب یحییٰ بختیار: نہیں مانتا،نام ہی نہیں سنا…


نوٹ: (اس صفحے کا سکین اسمبلی کی کاروائی میں موجود نہیں ہے)
ہماری بات کا اصل پیج

2uzw6s5.jpg
 
آخری تدوین :
Top