ختم نبوت فورم پر
مہمان
کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
ختم نبوت فورم پر
مہمان
کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے لیے آپ کو اردو کی بورڈ کی ضرورت ہوگی کیونکہ اپ گریڈنگ کے بعد بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اردو پیڈ کر معطل کر دیا گیا ہے۔ اس لیے آپ پاک اردو انسٹالر کو ڈاؤن لوڈ کر کے اپنے سسٹم پر انسٹال کر لیں پاک اردو انسٹالر
Mr. Yahya Bakhtiar: And, Sir, is there any provision in these rules or conventions for the removal of the Imam or Khalifa from his office?
(جناب یحییٰ بختیار: اور جناب! کیا خلیفہ یا امام کو برطرف کرنے کا کوئی قاعدہ ان اصول یا عمومی روایات میں ہے؟)
مرزاناصر احمد: نہیں! اس کا ایک Basic (بنیادی) تصور ہے ہم جس پر ایمان رکھتے ہیں۔ ہمارا ایمان یہ ہے کہ قرآن کریم کی ایک آیت کی روشنی میں وہ ہمارا ایمان ہے:یستخلفنّہم کہ ہمارا جو خلیفہ منتخب ہوتا ہے اس میں اﷲتعالیٰ کی مرضی کام کر رہی ہوتی ہے۔ چونکہ یہ مادی دنیا تدبیر کی دنیا ہے۔ اس واسطے ظاہر میں جوہے Electoral College (انتخاب کنندگان کے گروپ) کے ممبر یہ ووٹ دے رہے ہوتے ہیں۔ لیکن ان کے ذہنوں کے اوپر اﷲتعالیٰ کا تصرف ہوتا ہے اور جس کو وہ چاہتا ہے وہی ہوسکتا 12ہے اور چونکہ یہ انتخاب ہمارے نزدیک … میں اپنی بات کر رہا ہوں۔ دوسرے اس سے متفق ہوں گے یا نہیں ہوں گے… تو چونکہ اﷲتعالیٰ کا ارادہ، مخفی ارادہ اس میں کام کر رہا ہے۔ اس لئے Removal (برطرفی) کا سوال ہی نہیں پیدا ہوتا۔ جس نے منتخب کروایا وہ Remove (برطرف) کر سکتا ہے۔ وہ اس کی مرضی ہے۔ جس وقت مرضی موت دیدے اور انسان جو ہے وہ اس دنیا کوچھوڑ کر چلا جائے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: Sir, but the Khalifa is after all a human being, according to you even if he is elected by divine intervention?
(جناب یحییٰ بختیار: جناب! خلیفہ بھی بہرحال انسان ہے۔ بقول آپ کے، اگر وہ خدائی مداخلت کے باعث منتخب ہوگیا۔ }اب اگر وہ جسمانی یا ذہنی طور پر ناکارہ ہو جائے تو کیا آپ کے یہاں کوئی ضابطہ ہے کہ موت سے قبل اس کو خلافت سے ہٹا دیا جائے{)
Mirza Nasir Ahmad: He is a human being who leaves this world any moment if God so wills.
(مرزا ناصر احمد: وہ ایک انسان ہے جو اس دنیا کو چھوڑتا ہے کسی وقت جب اللہ تعالیٰ چاہے)
Mr. Yahya Bakhtiar: No, that is true. But supposing he gots mentally or physically incapacitated, he can fall ill, is there any rule?
(جناب یحییٰ بختیار: نہیں، یہ صحیح ہے، مگر فرض کیجئے وہ ذہنی یا جسمانی طور پر معذور ہوجائے، وہ بیمار ہوسکتا ہے، کیا (ایسی صورتحال کے لئے) کوئی قانون ہے؟)
مرزاناصر احمد: نہیں! کوئی رُول (قانون) نہیں ہے اور ہمیں ضرورت بھی نہیں، کیونکہ ہمارے نزدیک ایسا واقعہ کوئی ہو ہی نہیں سکتا۔
Mr. Yahya Bakhtiar: He cannot fall ill?
(جناب یحییٰ بختیار: کیا وہ بیمار نہیں پڑ سکتا؟)
مرزاناصر احمد: قانون تو جب بنتا ہے جب اس کے بنانے کی ضرورت ہو۔
Mr. Yahya Bakhtiar: I am asking you for clarification. The Khalifa cannot fall ill physically?
(جناب یحییٰ بختیار: میں وضاحت کے لئے آپ سے یہ پوچھ رہا ہوں۔ کیا خلیفہ جسمانی طور پر بیمار نہیں پڑ سکتا؟)
Mirza Nasir Ahmad: ہاںTo that extent.
(مرزا ناصر احمد: ہاں، اس حد تک) یہ کہ اس کو ملیریا ہو جائے یا اس کو برانکائٹس ہو جائے یا اس کے معدے میں درد شروع ہو جائے یا سر میں درد ہو، وہ تو اور چیز ہے۔
Incapacitation of........ (معذوری)
13Mr. Yahya Bakhtiar: No, but supposing he gets pasalysed bodily or physically or mentally?
(جناب یحییٰ بختیار: نہیں، مگر فرض کیجئے کہ اگر دماغ یا جسم پر فالج گر جائے (تب کیا وہ ناکارہ نہیں ہوسکتا؟)
Mirza Nasir Ahmad: Bodily yes, but mentally no.
(مرزاناصر احمد: جسمانی طور پر ہاں، مگر دماغی طور پر نہیں)
Mr. Yahya Bakhtiar: He can never suffer from any mental illness?
(جناب یحییٰ بختیار: کیا وہ کبھی کسی دماغی بیماری کا شکار نہیں ہوسکتا؟)
مرزاناصر احمد: ہاں! ہم سمجھتے ہیں کہ نہیں ہوگا۔
جناب یحییٰ بختیار: Mental Illness (دماغی بیماری) ان کو نہیں ہوسکتی۔
Sir, is there any other body or organization within the Jamat which can revise or modify or alter any order or decision of the Khalifa or Imam?
(جناب! کیا ایسی کوئی تنظیم جماعت کے اندر ہے جو خلیفہ یا امام کے کسی حکم یا فیصلہ کو تبدیل کر دے یا اس پر نظرثانی کرے یا اس میں ترمیم کر دے؟)
مرزاناصر احمد: نہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: مجلس شوریٰ اور…
مرزاناصر احمد: خلافت، ہمارے عقیدے کے مطابق خلافت کے لئے مشورہ ضروری ہے۔ اس لئے تمام بنیادی اصول جو طے کئے جاتے ہیں وہ خلیفہ وقت جس زمانہ میں بھی ہو وہ شوریٰ کے اندر کرتا ہے اور مشورے کر کے سارے اور جائزہ لے کر، سوچ بچار کے، دعاؤں کے ساتھ وہ مشورے کر کے، تب وہ فیصلہ کرتا ہے۔ اس واسطے خلیفہ Dictator (ڈکٹیٹر) نہیں۔
Mr. Yahya Bakhtiar: No, I know that. But Khalifa مشاورت میں, after consultation, his order is final or...?
(جناب یحییٰ بختیار: نہیں، میں یہ جانتا ہوں۔ مگر مشاورت کے بعد خلیفہ کا حکم حتمی ہوتا ہے یا؟)
مرزاناصر احمد: اور ۹۹۹ اس کے آرڈرز یہ ہیں کہ کثرت رائے جو فیصلہ کرتی ہے میں اس سے اتفاق کرتا ہوں۔
Mr. Yahya Bakhtiar: No, but I am just asking you. (جناب یحییٰ بختیار: نہیں، مگر میں آپ سے صرف پوچھ رہا ہوں)
14مرزاناصر احمد: ہاں! نہیں، میں بتاتا ہوں۔ یعنی ایک ہے قانون، ایک ہے اس کی… جس طرح وہ ظاہر ہوتا ہے قانون…
Mr. Yahya Bakhtiar: Legal position. If you pass an order after consultation or without consultation with your colleagues or with...?
(جناب یحییٰ بختیار: قانونی حیثیت! اگر آپ اپنے رفقائے کار سے مشورہ کے بعد یا بلامشورہ کئے ایک حکم جاری کرتے ہیں یا…؟)
مرزاناصر احمد: ہاں، ہاں! اگر میں مشاورت کے… مثلاً انہوں نے کہا کہ ہماری رائے یہ ہے تو خلیفہ وقت کا یہ حق ہے کہ ان کو یہ کہے کہ ان ان وجوہات کی بنا پر میرے خیال میں تمہاری رائے درست نہیں ہے۔ عملاً یہ ہوتا ہے کہ وہ کہتے ہیں ٹھیک ہے، ہم سمجھ گئے ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: یہ بات… No …
مرزاناصر احمد: وہ Unanimous (متفقہ) فیصلہ ہوگیا۔
Mr. Yahya Bakhtiar: My question is a very simple one. Can they overrule you or can you overrule them, legally speaking? In fact whatever may be the position, we are not concerned.
(جناب یحییٰ بختیار: میرا سوال بالکل سادہ ہے۔ کیا وہ آپ کے فیصلہ کو مسترد کرسکتے ہیں یا آپ ان کی رائے کو۔ قانونی پوزیشن کیا ہے؟ درحقیقت پوزیشن خواہ کچھ بھی ہو، اس سے ہمیں کوئی سروکار نہیں)
Mirza Nasir Ahmad: They can't overrule me.
(مرزاناصر احمد: وہ میرے فیصلہ کو مسترد نہیں کرسکتے)
Mr. Yahya Bakhtiar: But you can overrule them?
(جناب یحییٰ بختیار: مگر آپ ان کی رائے کو مسترد کرسکتے ہیں؟)
Mirza Nasir Ahmad: And the question of my overruling them does not arise in the context I have just told you.
(مرزاناصر احمد: اور جس پیرایہ میں، میں نے آپ کو ابھی بتایا ہے، اس میں میرے ان کی رائے کو مسترد کرنے کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا) کیونکہ جب وہ میرے ساتھ متفق ہوگئے اور وہ Unanimous (متفقہ) فیصلہ دیتے ہیں تو میرے Overrule (مسترد) کرنے کا سوال ہی نہیں پیدا ہوتا۔
Mr. Yahya Bakhtiar: But you can overrule them?
(جناب یحییٰ بختیار: مگر آپ ان کی رائے کو مسترد کرسکتے ہیں؟)
مرزاناصراحمد: نہیں، نہیں۔ میرے Overrule (مسترد) کرنے کا سوال نہیں پیدا ہوتا۔ And they don't overrule me.
(اور وہ میرے فیصلہ کو مسترد نہیں کرتے)
15Mr. Yahya Bakhtiar: Thank you.
Sir, what is the significance of these three different titles "Imam", "Khalifa" and "Amirul Momineen"? How you or your Jamaat interpret them?
(جناب یحییٰ بختیار: شکریہ۔ جناب! ان تین القاب ’’امام، خلیفہ اور امیرالمؤمنین‘‘ کی کیا اہمیت ہے؟ آپ اور آپ کی جماعت ان کی کیسے تشریح کرتی ہے؟)
مرزاناصر احمد: جو ہے Official designation (باضابطہ عہدہ) وہ خلیفۃ المسیح ہے۔ امیرالمؤمنین جو ہے وہ لوگ ویسے لکھ دیتے ہیں۔ امام جماعت احمدیہ لکھ دیتے ہیں۔ خصوصاً یہ جو بیرون پاکستان کی جماعتیں ہیں ان کے لئے بعض ’’خلیفۃ المسیح‘‘ ان کی زبان پر بھی نہیں چڑھتا، اس واسطے وہ کہہ دیتے ہیں Head of the Worldwide Ahmadia Community لیکن جو آفیشل (باضابطہ) ہے وہ صرف ’’خلیفۃ المسیح‘‘ ہے۔ دوسری دو Term in use (اصطلاحات مستعمل) ہیں بعض دفعہ، لیکن وہ آفیشل نہیں ہے، آفیشل ’’خلیفۃ المسیح‘‘ ہے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: No, but you said that you are Imam of the Jamaat.
(جناب یحییٰ بختیار: نہیں، مگر آپ نے کہا تھا کہ آپ امام جماعت ہیں)
مرزاناصر احمد: لوگ مجھے امام کہہ دیتے ہیں۔ ’’خلیفۃ المسیح‘‘ کا مطلب ہی امام ہے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: And you have not yourself chosen the title of Imam? They call you?
(جناب یحییٰ بختیار: اور آپ نے خود امام کا لقب منتخب نہیں کیا۔ لوگ آپ کو کہتے ہیں؟)
Mirza Nasir Ahmad: Oh! No, no, they call me....
(مرزاناصر احمد: اوہ نہیں! نہیں! لوگ مجھے کہتے ہیں)
Mr. Yahya Bakhtiar: ...... out of respect?
(جناب یحییٰ بختیار: …عزت سے؟)
مرزاناصر احمد: ہاں! میں نے تو اپنے لئے خلیفۃ المسیح کا بھی منتخب نہیں کیا، انہوں نے مجھے منتخب کر لیا۔
Mr. Yahya Bakhtiar: And when they call you Amir-ul-Momineen, what is the meaning of Amir-ul-Momineen, that you are the Amir of all the momins?
(جناب یحییٰ بختیار: اور جب وہ آپ کو امیرالمؤمنین کہتے ہیں تو امیرالمؤمنین کا کیا مطلب ہے کہ آپ تمام مؤمنین کے امیر ہیں؟)
16مرزاناصر احمد: ہاں! میں سمجھ گیا۔ ان لوگوں کا امیر جو اس شخص کے دعویٰ کو قبول کرتے ہیں۔ جس نے مہدی ہونے کا دعویٰ کیا، وہ مؤمن ہیں۔ ’’آل‘‘ جو ہے عربی زبان میں وہ اہل کے لئے بھی آتا ہے، یعنی خاص گروپ کی طرف اشارہ ہے۔ تو ’’امیرالمؤمنین‘‘ کا اس کے علاوہ کوئی اور مطلب نہیں۔
Mr. Yahya Bakhtiar: Amir-e-Ahmadis?
(جناب یحییٰ بختیار: احمدیوں کے امیر؟)
مرزاناصر احمد: ہاں! امیر مبائع احمدی، سارے احمدی بھی نہیں، یعنی اس سے بھی Narrow (محدود) ہے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: ہاں! ہاں! But belonging to your school of thought. So, according to you, momins are .... if I put it this way .... only these who belong to your school of thought, those Ahmadis?
)جناب یحییٰ بختیار: ہاں، ہاں! مگر وہ لوگ جو آپ کے مکتبہ فکر سے تعلق رکھتے ہیں۔ لہٰذا اگر میں اس طرح کہوں کہ آپ کے مطابق مؤمن صرف وہ ہیں جو آپ کے مکتبہ فکر سے تعلق رکھتے ہیں، وہ احمدی؟)
Mirza Nasir Ahmad: Only those of the momins who belong to our thought ....
(مؤمنین سے مراد صرف قادیانی؟)
(مرزاناصر احمد: مؤمنین میں سے صرف وہی جو ہمارے مکتبہ فکر سے تعلق رکھتے ہیں)
Mr. Yahya Bakhtiar: "of the momins".... not all?
(جناب یحییٰ بختیار: ’’مؤمنین میں سے‘‘، نہ کہ تمام)
مرزاناصر احمد: ہاں! "Of the momins" (مؤمنین میں سے)۔ میں نے اسی واسطے وضاحت کی۔
Mr. Yahya Bakhtiar: That is what I want you to clarify.
(جناب یحییٰ بختیار: یہی وہ بات ہے جس کی میں آپ سے وضاحت چاہتا ہوں)
مرزاناصر احمد: ہاں، ہاں، ہاں! بالکل!! اس سے زیادہ اس کا مطلب کوئی نہیں۔
Mr. Yahya Bakhtiar: You don't pretend to be the Amir of all the Muslims?
(جناب یحییٰ بختیار: تو آپ تمام مسلمانوں کے امیر ہونے کے مدعی نہیں ہیں؟)
Mirza Nasir Ahmad: Oh! No, no, no. Not all the momins. (مرزا ناصر احمد: اوہ نہیں! نہیں! نہیں! تمام مؤمنین کا نہیں)
Mr. Yahya Bakhtiar: "Momins" means muslims, isn't it?
(جناب یحییٰ بختیار: مؤمنین کا مطلب ہے مسلمان، کیا ایسا نہیں ہے؟)
17مرزاناصر احمد: ہاں! تھوڑا سا فرق یہ ہے۔ نبی کریمa نے ایک صحابی، ایک بدو کو بتاتے ہوئے کہ اسلام یہ ہے اور ایمان یہ ہے۔ اور قرآن کریم میں بھی وہ فرق یہ ہے… وہ تو ایک لمبا مضمون بن جاتا ہے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: Sir, is Jamaat-e-Ahmadia a purely religious organisation?
(جناب یحییٰ بختیار: جناب! کیا جماعت احمدیہ ایک خالص مذہبی تنظیم ہے؟)
Mirza Nasir Ahmad: Purely a religious organisation.
(مرزاناصر احمد: خالص مذہبی تنظیم ہے)
Mr. Yahya Bakhtiar: Purely a religious organisation. What are the functions that this organisation performs, I mean, for propagation of Islam, according to your concept of Islam?
(جناب یحییٰ بختیار: خالص مذہبی تنظیم! اس تنظیم کے کیا کام ہیں جو یہ انجام دیتی ہے؟ میرا مطلب یہ ہے کہ اسلام کی تبلیغ کے لئے، اسلام کے آپ کے تصور کے مطابق؟)
مرزا ناصر احمد: اصل یہ ہے کہ حقیقی اسلام کو قائم کرنے کی کوشش کرنا۔ تو اسی لئے ہم اس کو ساری دنیا میں لے کر جاتے ہیں اور ہمارا وہاں مقابلہ ہے عیسائیوں سے زیادہ تر، کیونکہ باہر کی دنیا میں، سوائے بعض خاص علاقوں کے خصوصاً ویسٹ میں قریباً وہ سارا عیسائی مذہب یا ماننے والے یا لیبل رکھنے والے ہیں۔ تو ویسے تو مثلاً انگلستان ہے، اس میں گرجاؤں کے سامنے For Sale (برائے فروخت) کے بورڈ لگے ہوئے ہیں۔ لیکن کہتے وہ اپنے آپ کو عیسائی ہیں۔ گرجے بیچ بھی رہے ہیں۔ اس میں جو بھی آگے سے انہیں خریدتا ہے تو فائدہ حاصل کرتا ہے۔ دہریہ ہیں بہت سارے، لیکن دنیا ان کو عیسائی کہتی ہے۔ یعنی انگلستان، ساری قوم کا مذہب عیسائی ہے۔ ہمارا وہاں دہریت کے ساتھ بھی مقابلہ ہے۔ یہ میں نے اس لئے تمہید باندھی ہے۔ اور جو عیسائیت کو سچا سمجھتے ہیں آج بھی، نبی اکرمa کی حقانیت ان پر پوری طرح واضح نہیں ہوئی اور آہستہ آہستہ کچھ کھلا ہے۔ اس واسطے میں نے پوری طرح کہہ دیا۔ ان کو ہم یہ بتاتے ہیں کہ اتنا حسین مذہب اسلام، اتنا احسان رکھنے کی طاقت، یہ تعلیم رکھتی ہے۔ تو یہ ہمارا کام ہے۔ اور اس سے دو اس وقت نتیجے نکل رہے ہیں۔ ایک وہ کہ ایک وقت میں بالکل سمجھتے نہیں تھے اور اتنی گندہ 18ذہنی سے کام لے رہے تھے، اسلام کے خلاف بھی اور نبی اکرمﷺ کے خلاف بھی۔ اس میں بڑی کمی آگئی ہے۔ اور دوسرے یہ کہ ان میں بہت سارے اسلام لے آئے۔ اور ڈنمارک میں ایک نومسلم ہے، اس نے قرآن کریم کا ڈینش زبان میں اسلام لانے کے بعد عربی سیکھی اور ترجمہ بھی کیا۔ تو صحیح اسلام، اور صحیح اسلام سے میری اس سے زیادہ کوئی مراد نہیں جس کو میں صحیح اسلام سمجھتا ہوں۔ Naturally. (فطری طور پر)
Mr. Yahya Bakhtiar: That is the main function?
(جناب یحییٰ بختیار: یہ بنیادی کام ہے؟)
Mirza Nasir Ahmad: ہاں that is the main function
(یہ بنیادی کام ہے) اور اس کے مطابق یہاں دوسری Corollary (منطقی نتیجہ) آجاتی ہے۔ اس کے مطابق احباب جماعت احمدیہ کی تربیت کرنا، کیونکہ اسلام کے جتنے احکام ہیں، سینکڑوں، ہمیں بانی سلسلہ جماعت احمدیہ نے کہا کہ قیامت کے دن قرآن کریم تمہارے اوپر قاضی ہوگا۔ قرآن کریم کے سات سو احکام میں سے کسی حکم کی بھی خلاف ورزی نہ کرنا تاکہ خداتعالیٰ کے سامنے سرخرو ہو سکو۔ تربیت اور تبلیغ دو چیزیں ہوگئی ہیں۔
Mr. Yahya Bakhtiar: Sir, when you convert these people, you establish missions for this purpose all over the world?
(جناب یحییٰ بختیار: جب آپ ان لوگوں کو نئے مذہب میں لاتے ہیں تو آپ دنیا بھر میں اس مقصد کے لئے مشن قائم کرتے ہیں؟)
Mirza Nasir Ahmad: Practically.
(مرزا ناصر احمد: عملی طور پر)
Mr. Yahya Bakhtiar: Now can you give us an idea as to how many, on the average, every year or every week, every month, you convert to your faith?
(جناب یحییٰ بختیار: کیا اب آپ ہمیں ایک اندازہ بتائیں گے کہ آپ اوسطاً ہر سال، یا ہر ہفتہ، ہر مہینہ کتنے لوگوں کو اپنے مذہب کا پیروکار بنا لیتے ہیں؟)
مرزاناصر احمد: کوئی ہم نے وہ نہیں رکھے، اعداد وشمار تو ہمارے پاس نہیں ہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: کوئی ریکارڈ نہیں؟
مرزاناصر احمد: لیکن بعض ریکارڈ جو بعض حکومتوں نے کسی وقت لئے، اس سے ہمیں تعداد 19کا پتہ لگتا ہے۔ مثلاً گھانا میں غالباً ۱۹۶۲ء میں ایک مردم شماری ہوئی اور اس مردم شماری میں صرف بالغ مردوزن کو شمار کیاگیا، نابالغ بچوں کو شمار نہیں کیاگیا۔ ۲۱،۲۲ لاکھ Adult (بالغ) پاپولیشن میں A hundred and sixty eight thousand were Ahmadis, according to their Census Report. (مردم شماری کی رپورٹ کے مطابق ایک لاکھ اڑسٹھ ہزار احمدی تھے) تو اس طرح ہمیں پتہ چلتا ہے، ورنہ ہم مردم شماری نہیں کرتے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: Too busy?
(انتہائی مصروف!) یہ تبلیغ کا کام آپ کا زیادہ پاکستان میں ہے یا انڈیا میں ہے یا باہر ہے؟
مرزاناصر احمد: ہم آواز تو ہر جگہ دیتے ہیں، بڑے پیار اور محبت کے ساتھ، اور پچھلے کوئی بیس سال سے پاکستان سے باہر اسلام کی طرف زیادہ توجہ ہورہی ہے، اور اسلام کی مقبولیت پھیل رہی ہے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: Could you please tell us, how many have been converted in Pakistan in the past 20 years or so?
(جناب یحییٰ بختیار: کیا آپ ہمیں یہ بتاسکتے ہیں کہ گزشتہ تقریباً بیس برس میں آپ نے پاکستان میں کتنے لوگوں کو اپنے مذہب کا پیروکار بنایا؟)
مرزاناصر احمد: وہ میں نے بتایا ہے ناں کہ ہم نے Census (مردم شماری) تو نہیں لی۔ لیکن میرا ذاتی…
Mr. Yahya Bakhtiar: In Pakistan?
(جناب یحییٰ بختیار: پاکستان میں؟)
مرزاناصراحمد: یہاں بھی ہم نے کبھی مردم شماری نہیں کی تو جو لوگ بیعت میں شامل ہو گئے اور اپنے آپ کو احمدی کہتے ہیں، میرے رف اندازے کے مطابق ان کی تعداد…
Mr. Yahya Bakhtiar: No, Sir, I am not asking the population. I may come to that the converts?
(جناب یحییٰ بختیار: نہیں جناب! میں آبادی کے بارے میں نہیں پوچھ رہا، میں اس پر آسکتا ہوں، وہ لوگ جو آپ کے مذہب کے پیروکار بنے؟)
مرزاناصراحمد: ہاں! اس کا نہیں کچھ پتہ۔
20جناب یحییٰ بختیار: Converts (جو لوگ آپ کے مذہب کے پیروکار بنے، ان) کا میں کہہ رہا ہوں۔ آپ نے بیس سال میں کتنے Convert (لوگ اپنے مذہب کے پیروکار) کئے؟
مرزاناصراحمد: ہمارے پاس کوئی حساب نہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: کوئی حساب نہیں۔ کوئی ریکارڈ بھی نہیں؟
مرزاناصراحمد: نہیں۔
جناب یحییٰ بختیار: ہر احمدی آپ کی جماعت کا ممبر بنتا ہے تو ممبرشپ کا بھی کوئی ریکارڈ نہیں ہوتا؟
مرزاناصراحمد: نہیں۔ یعنی اس کو ہم کوئی کارڈ دیں۔ Identity یا … یہ اس طرح نہیں ہے۔
جناب یحییٰ بختیار: رجسٹر بھی نہیں رکھتے اس کا؟
مرزاناصراحمد: اس کا رجسٹر میرے علم میں نہیں ہے۔ لیکن وہ بیعتیں کرتا ہے۔ جو شخص بیعت کر لیتے ہیں۔ اس طرح بعض لوگ تو دستی بیعت کر لیتے ہیں۔ اکثر جو ہیں وہ ویسے بیعت فارم پر لکھ کر کرتے ہیں۔ لیکن اس کی کاؤنٹنگ کبھی کی گئی ہو، یہ میرے علم میں نہیں ہے۔
Mr. Yahya Bakhtiar: Sir, do you take interest or your party, I mean, in politics also or you keep away from politics?
(جناب یحییٰ بختیار: جناب! کیا آپ یا آپ کی جماعت سیاست میں بھی دلچسپی لیتے ہیں یا سیاست سے دور رہتے ہیں؟)
Mirza Nasir Ahmad: Thanks God, no.
(مرزا ناصر احمد: نہیں! خدا کا شکر ہے!)
Mr. Yahya Bakhtiar: You don't take any interest?
(جناب یحییٰ بختیار: آپ کوئی دلچسپی نہیں لیتے؟)
Mirza Nasir Ahmad: We don't take any interest.
(مرزا ناصر احمد: ہم کوئی دلچسپی نہیں لیتے) لیکن یہاں کنفیوژن نہ ہونا چاہئے۔ یعنی جو احمدی ہے وہ اپنے حلقہ انتخاب میں…
Mr. Yahya Bakhtiar: As a Jamaat I am asking.
(جناب یحییٰ بختیار: میں یہ پوچھ رہا ہوں کہ بحیثیت جماعت کے؟)
Mirza Nasir Ahmad: ہاں As a Jamaat ہمارا کوئی…
(مرزا ناصر احمد: ہاں! بحیثیت جماعت ہمارا کوئی…)
21Mr. Yahya Bakhtiar: Everybody is a voter, they can contest election. I know that. But as a Jamaat?
(جناب یحییٰ بختیار: ہر شخص ووٹر ہے۔ وہ الیکشن لڑسکتے ہیں۔ یہ میں جانتا ہوں۔ مگر بحیثیت جماعت کے؟)
Mirza Nasir Ahmad: As a Jamaat ....
(مرزا ناصر احمد: بحیثیت جماعت…)