• Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے لیے آپ کو اردو کی بورڈ کی ضرورت ہوگی کیونکہ اپ گریڈنگ کے بعد بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اردو پیڈ کر معطل کر دیا گیا ہے۔ اس لیے آپ پاک اردو انسٹالر کو ڈاؤن لوڈ کر کے اپنے سسٹم پر انسٹال کر لیں پاک اردو انسٹالر

اسباب النزول للواحدی میں یاتی یا اتی

محمود بھائی

رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
قادیانی احباب حضرت عیسیٰ علیہ السلام کی وفات ثابت کرنے کے لئے امام علی بن احمد واحدی نیشابوری متوفی 468ھ کی کتاب اسباب النزول سے ایک روایت پیش کرتے ہیں جس میں حضرت عیسیٰ علیہ السلام کے لئے اتی علیہ الفنا، ( ان پر موت آ چکی ہے )کے الفاظ آئے ہیں ۔
اور اپنی اس بات کے ثبوت کے لئے قادیانی احباب اسباب النزول کے قلمی نسخے اور مطبوعہ نسخہ کا سکین بھی پیش کرتے ہیں ۔

یہ بات درست ہے کہ اسباب النزول کے ایک دو قلمی نسخوں اور ایک دو مطبوعہ نسخوں میں اتی علیہ الفنا، کے الفاظ موجود ہیں۔

لیکن ان قلمی اور مطبوعہ نسخوں میں اتی کا لفظ سہو کتابت کی وجہ سے ہے (سہو کتابت قلمی نسخوں میں ہوئی ہے اور جب انہیں قلمی نسخوں کی بنیاد پر مطبوعہ نسخے شائع ہوئے تو ان میں بھی اتی کا ہی لفظ لکھا گیا)

اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ اس بات کا کیا ثبوت ہے ایسا سہو کتابت کی وجہ سے ہوا ہے ؟

تو اس کا ثبوت یہ ہےامام علی بن احمد واحدی جو کہ 468ھ میں فوت ہوگئے تھے انہوں نے اپنی کتاب اسباب النزول میں یہ روایت بغیر سند کے بیان کی ہے ۔۔۔ وہ اس روایت کو قال المفسرون کہہ کر بیان کرتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ یعنی وہ اپنے سے قبل کے مفسرین کے حوالے سے یہ روایت بیان کر رہے ہیں
اور جب ہم ان سے قبل کے مفسرین کی کتب دیکھتے ہیں تو ان میں اتی کی بجائے یاتی کا لفظ ہے یعنی مضارع کا صیغہ ہے جس کا مطلب ہے کہ حضرت عیسیٰ علیہ السلام پر موت آئے گی

امام علی بن احمد واحدی سے پہلے کی تین تفسیروں 1: تفسیر طبری ۔۔۔۔۔2: تفسیر ابن ابی حاتم ۔۔۔۔۔۔۔ 3: اور تفسیر کشف البیان للثعلبی
میں یہ روایت یاتی کے الفاظ کے ساتھ موجود ہے

اس کے علاوہ اسباب النزول کے مطبوعہ نسخے بھی موجود ہیں جو قلمی نسخوں سے تیار کئے گئے ان میں بھی یاتی کا لفظ موجود ہے
اس کے علاوہ اسباب النزول کے ایک قلمی نسخہ کا سکین بھی موجود ہے جس میں یاتی کا لفظ موجود ہے ۔

اس کے علاوہ ایک اہم ثبوت یہ بھی ہے کہ امام واحدی نے دو تفاسیر بھی لکھی ہیں جن کے نام البسیط اور الوجیز ہیں ان تفاسیر میں امام واحدی نے حضرت عیسیٰ علیہ السلام کے رفع الی السما، کو بیان کیا ہے ۔ لہذا جب وہ خود حضرت عیسیٰ علیہ السلام کے رفع الی السما، کے قائل ہیں تو وہ کیسے اسباب النزول میں یاتی کی بجائے اتی لکھ سکتے ہیں ۔
اب ہم پہلے قادیانی احباب کے پیش کردہ سکین لگائیں گے جن میں اتی کا لفظ ہے اور اس کے بعد یاتی کا لفظ کا ثبوت تین تفاسیر اور اسباب النزول کے ایک قلمی اور دو مطبوعہ نسخوں سے پیش کریں گے ۔
اس کے علاوہ البسیط اور الوجیز کے مطبوعہ نسخوں کا سکین بھی پیش کریں گے ۔
 

محمود بھائی

رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
یاتی کے لفظ کے مطبوعہ نسخے۔
8.jpg اس نسخہ کا مخطوطہ نمبر نیچے والے سکین میں ہے
7.jpg اسباب نزول قرآن للواحدی میں یاتی الفنا کے الفاظ.jpg
 

محمود بھائی

رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
اب ہم تینوں تفاسیر کے سکین پیش کرتے ہیں جو اسباب النزول سے قبل کی ہیں ۔
تفسیر ابن ابی حاتم کا ٹائٹل.jpg تفسیر ابن ابی حاتم سے یاتی کا سکین.jpg
 

محمود بھائی

رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
علی بن احمد واحدی کی دو تفاسیر کے سکین
تفسیر البسیط للواحدی

البسیط للواحدی.jpg
تفسیر الوجیز للواحدی
الوجیز للواحدی.jpg الوجیز للواحدی 1.jpg
 

خادمِ اعلیٰ

رکن عملہ
ناظم
رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
جزاک اللہ خیرا بہت خوب سلمان بھائی ۔
 
Top