معارف وادراکات ) کا بیان مقصود ہےجو موجب تصدیق بصدق الرسول ﷺہیں۔
50۔حضرت عزیر علیہ السلام کی موت وحیات سےکلام ربانی کا مطلب حقیقی موت وحیات ہے مگر قادیانی نے اس کی غلط تاویل کی اور تحریف قرآن کا مرتکب ہوا۔
51۔مرزا جی نے سورہ فاتحہ کی جو تفسیر لکھی اس میں کہیں تو سرقہ وچوری سے کالم لیا گیا ہے کہیں لفظی غلطی کی گئی ہے اورکہیں تحریف معنی کا ارتکاب کیا گیا ہے۔
52۔قادیانی صاحب نے "اعجاز المسیح "نامی کتاب میں لکھا ہے (فی سبعین یومامن شھر الصیام)جبکہ رمضان کا مہینہ ستردن کانہیں ہوتا۔اس طرح کئی غلطیاں ہیں جو بتلاتی ہیں کہ اس کو عربی زبان پرکوئی مہارت حاصل نہیں۔
53۔اگر قادیانی مامور من اللہ تھاتوضرور میدان میں آتا مگر وہ توگھر سے باہر نہ نکلا ۔
54۔صفحہ نمبر 65تک قادیانی کی چوریاں ،جھوٹ ،تحریفات کے نمونے پیش کئے گئے ہیں۔
55۔مرزا کی گالیوں کا جواب دیتے ہوئے حضرت پیر صاحب نے لکھا کہ مجھے منہ بھر کر گالیاں دیں مگر کتاب اللہ ،سنت رسولﷺ اور اجماع امت میں بے جادخل اندازی نہ کریں۔
56۔وحی کا غلط ہونا شرعاوعقلا محال ہے۔
57۔نبی کا کشف اجمالی بھی بیان لاحق کے بعد کشف تفصیلی کی طرح واجب الایمان ہوتا ہے۔
58۔جو پیش کوئی تاکید بالقسم ونون ثقیلہ اور لام تاکید سے موکد کرکے بیان کی گئی ہواس پر قبل از وقوع ایمان لانا ضروری ہوتا ہے مگر قادیانی اس کا منکر ہے توکیا وہ قیامت کا بھی قبل از وقوع منکر ہے؟
59۔قادیانی انبیاء کے بارے میں لکھتا ہے کہ ان کو شیطانی وحی ہوئی اور وہ
50۔حضرت عزیر علیہ السلام کی موت وحیات سےکلام ربانی کا مطلب حقیقی موت وحیات ہے مگر قادیانی نے اس کی غلط تاویل کی اور تحریف قرآن کا مرتکب ہوا۔
51۔مرزا جی نے سورہ فاتحہ کی جو تفسیر لکھی اس میں کہیں تو سرقہ وچوری سے کالم لیا گیا ہے کہیں لفظی غلطی کی گئی ہے اورکہیں تحریف معنی کا ارتکاب کیا گیا ہے۔
52۔قادیانی صاحب نے "اعجاز المسیح "نامی کتاب میں لکھا ہے (فی سبعین یومامن شھر الصیام)جبکہ رمضان کا مہینہ ستردن کانہیں ہوتا۔اس طرح کئی غلطیاں ہیں جو بتلاتی ہیں کہ اس کو عربی زبان پرکوئی مہارت حاصل نہیں۔
53۔اگر قادیانی مامور من اللہ تھاتوضرور میدان میں آتا مگر وہ توگھر سے باہر نہ نکلا ۔
54۔صفحہ نمبر 65تک قادیانی کی چوریاں ،جھوٹ ،تحریفات کے نمونے پیش کئے گئے ہیں۔
55۔مرزا کی گالیوں کا جواب دیتے ہوئے حضرت پیر صاحب نے لکھا کہ مجھے منہ بھر کر گالیاں دیں مگر کتاب اللہ ،سنت رسولﷺ اور اجماع امت میں بے جادخل اندازی نہ کریں۔
56۔وحی کا غلط ہونا شرعاوعقلا محال ہے۔
57۔نبی کا کشف اجمالی بھی بیان لاحق کے بعد کشف تفصیلی کی طرح واجب الایمان ہوتا ہے۔
58۔جو پیش کوئی تاکید بالقسم ونون ثقیلہ اور لام تاکید سے موکد کرکے بیان کی گئی ہواس پر قبل از وقوع ایمان لانا ضروری ہوتا ہے مگر قادیانی اس کا منکر ہے توکیا وہ قیامت کا بھی قبل از وقوع منکر ہے؟
59۔قادیانی انبیاء کے بارے میں لکھتا ہے کہ ان کو شیطانی وحی ہوئی اور وہ