• Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے طریقہ کے لیے فورم کے استعمال کا طریقہ ملاحظہ فرمائیں ۔ پھر بھی اگر آپ کو فورم کے استعمال کا طریقہ نہ آئیے تو آپ فورم منتظم اعلیٰ سے رابطہ کریں اور اگر آپ کے پاس سکائیپ کی سہولت میسر ہے تو سکائیپ کال کریں ہماری سکائیپ آئی ڈی یہ ہے urduinملاحظہ فرمائیں ۔ فیس بک پر ہمارے گروپ کو ضرور جوائن کریں قادیانی مناظرہ گروپ
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • Photo of Milford Sound in New Zealand
  • ختم نبوت فورم پر مہمان کو خوش آمدید ۔ فورم میں پوسٹنگ کے لیے آپ کو اردو کی بورڈ کی ضرورت ہوگی کیونکہ اپ گریڈنگ کے بعد بعض ناگزیر وجوہات کی بنا پر اردو پیڈ کر معطل کر دیا گیا ہے۔ اس لیے آپ پاک اردو انسٹالر کو ڈاؤن لوڈ کر کے اپنے سسٹم پر انسٹال کر لیں پاک اردو انسٹالر

مرزا ئیو یہ تاویلات ٹھیک ہیں یا نہیں؟

ضیاء رسول امینی

منتظم اعلیٰ
رکن عملہ
ناظم
رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
تاویل نمبر 1
جس طرح مرزا قادیانی کی نسل تاویلات کرتی ہے وہ بھی ہر ہر بات میں اس حساب سے تو دنیا میں برائی کوئی ہے ہی نہیں نہ کوئی جھوٹ نہ فراڈ نہ دھوکہ نہ چوری نہ بدماشی نہ کوئی گناہ نہ کوئی عیب نہ کوئی بری عادت نہ کوئی حسد نہ کوئی نافرمانی نہ بغاوت غرضیکہ جتنی بھی برائیاں ہوتی ہیں سب کا وجود ہی ختم ہو جاتا ہے کیونکہ ہر ہر ہر کام کی تاویل کی جا سکتی ہے مثال کے طور پہ اگر کسی نے دن کو رات کہہ دیا تو جھوٹ نہ ہوگا بلکہ تاویل فرما دی جائے گی کہ چونکہ چنانچہ رات کو روشنی زیادہ نہیں ہوتی اس لیئے اسکو رات کہتے ہیں اور دن میں بھی اگر سورج گرہن لگ جائے یا بندہ کمرے میں جا کے دروازہ بند کرلے تو اندھیرا ہو جاتا ہے بس اسی مناسبت کی وجہ سے دن کو رات کہنے سے جھوٹ لازم نہ آئے گا۔
 

ضیاء رسول امینی

منتظم اعلیٰ
رکن عملہ
ناظم
رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
تاویل نمبر 2
اگر میں کہوں کہ مرزا مسرور احمد گدھا ہے حالانکہ میں اتنی بڑی گستاخی نہیں کر سکتا گدھوں کی۔ تو جناب ایسا کہنے میں کوئی حرج نہ ہے کیوںکہ گدھا لفظ کے ایک ایک حرف کی الگ الگ تاویل ہے کہ گ سے ہوتا ہے گند اور گندہ مرزا قادیانی کی وجہ سے ہر مرزائی ہے وہ اس لیئے کہ انسان کی جائے نفرت گندی ہوتی ہے اور مرزا قادیانی خود کہتا ہے کہ

کرم خاکی ہوں میرے پیارے نہ آدم زاد ہوں
ہوں بشرکی جائے نفرت اور انسانوں کی عار ہوں


تو جب نبی گندہ تو سمجھو ساری امت بھی گندی اس مناسبت سے مرزا مسرور کو گند کا خطاب دیا گیا

گ کے آگے ہے
د اور د سے ہوتا ہے دلّا یہ اس شخص کو کہتے ہیں جو خود کوئی کام نہیں کرتا بلکہ اپنی بہن بیٹی کی کمائی کھاتا ہے تو چونکہ مرزا مسرور بھی کوئی کام نہیں کرتا لہذا اس کام نہ کرنے والی مناسبت کی وجہ سے دلّا کا مصداق ٹھہرا۔

آگے ہے جی
ہ اور ہ سے ہوتا ہے ہیجڑا یہ اس شخص کو بولتے ہیں جو نہ مرد ہوتا ہے نہ عورت بلکہ ان دونوں کے درمیان کی مخلوق ہوتا ہے تو مرزا مسرور بھی نہ تو مرزا قادیانی کی طرح کوئی جھوٹا نبوت کا دعوی دار ہے اور نہ ہی یہ عام مرزائیوں کی طرح ہے بلکہ مرزا قادیانی سے نیچے اور عام عوام سے اوپر والے درجے پہ ہے مطلب کہ درمیان میں تو چونکہ ہیجڑا اور مرزا مسرور میں درمیاں میں ہونے کی نسبت پائی جاتی ہے بس فقط اسی نسبت کی بنا پر آپ لوگوں کا خاکسار مرزا مسرور ہیجڑا کا مصداق ٹھرا

ہ کے آگے ہے 'ا' اور ا سے ہوتا ہے اَنّی دا یہ اس شخص کو بولتے ہیں جو کسی صاف اور واضع چیز کو بھی دیکھ نہ سکے تو اسے کہہ دیا جاتا ہے کہ یہ اندھی ماں کا بیٹا ہے کہ اس کو اتنی واضع اور کلیئر چیز بھی نظر نہیں آئی اور اس لفظ کو پنجابی میں جب تبدیل کر کے
شارٹ کٹ میں بولا جاتا ہے تو وہ بن جاتا ہے اَنّی دا
چونکہ مرزا مسرور بھی حق اور سچ واضع ہونے کے باوجود بھی راہ راست پہ نہیں آیا تو اسی مناسبت کی وجی سے اَنّی دا ٹھہرا

لو جی نتیجہ یہ نکلا کہ
گندہ+دلّا+ہیجڑا+اَنّی دا = گدھا اور گدھا = مرزا مسرور

لو جی مرزائیو ذرا بتانا کہ سب تاویلیں ٹھیک ٹھیک ہوگئی نا؟ اگر کوئی کمی پیشی رہ گئی ہو تاویلات میں تو خود پوری کر دینا تا کے مرزا مسرور کو گدھا کہنے سے کسی کی دل آزاری

ہو بھی تو اسکو غیرت محسوس نہ ہو۔

حاشیہ :p= کوئی قادیانی اس عبارت سے یہ نہ سمجھے کہ میں نے کوئی کسی کی تذلیل کی ہے کیونکہ تذلیل کی تین اقسام ہیں ایک وہ ہوتی ہے جو منہ پہ کی جائے اسے کہتے ہیں ذلتٖ حقیقی اور ایک وہ جو اس بندے کے کسی چاہنے والے کے منہ پہ کی جائے اسے کہتے ہیں ذلتٖ بروزی اور جو انٹر نیٹ پہ بیٹھ کے کی جائے وہ ہوتی ہے ذلتٖ ظلی تو لہذا میں ذلت حقیقی کا دعوے دار بلکل نہیں ہوں بلکہ میں تو ظلی اور بروزی طور پہ مرزا مسرور کو ذلیل کر رہا ہوں اور چونکہ حقیقی کو اپنے ظلّ پہ غیرت نہیں ہوتی لہذہ کوئی مرزائی غیرت کا مرتکب ہونے کی کوشش نہ کرے کیونکہ میں نے تاویل بھی کر دی ہے اور آپ لوگوں کے مذہب میں تاویل نا صرف جائز ہے بلکہ فرض ہے۔
 
آخری تدوین :

ضیاء رسول امینی

منتظم اعلیٰ
رکن عملہ
ناظم
رکن ختم نبوت فورم
پراجیکٹ ممبر
تاویل نمبر 3
اگر میں کہوں کہ مرزا غلام قادیانی حرام زادہ اور حرام خور تھا حالانکہ میں اتنی بڑی گستاخی نہیں کر سکتا ان مشہور و معروف الفاظ حرام زادہ اور حرام خور کی۔
تو جناب کچھ غلط نہ ہوگا کیونکہ میں حرام زادہ اور حرام خور کو مرزا غلام قادیانی کے معنوں میں لیتا ہوں نہ کہ ان معنوں میں جو کہ پوری دنیا میں مشہور ہیں جو کہ میں نے اردو لغت کی مشہور و معروف کتاب فیروزاللغات میں کچھ ایسے دیکھے۔ (میں وہ الفاظ فیروزاللغات کی زبانی مکمل دیانت داری سے من و عن تحریر کر رہا ہوں۔)
روایت نمبر 420۔ '' اعوذ باللہ من الشیطن الرجیم۔ بیان کیا مجھ سے حضرت فیروزاللغات صاحبہ نے کہ حرام زادہ کے معنی شریر۔ بد ذات۔ فسادی۔ فتنہ پرواز کے ہیں جبکہ حرام خور کے معنی مردار خور۔ رشوت خور۔ مفت خور۔بے وفا اور بے مروت کے ہیں۔ جبکہ مجھے ایک اور عقیدت مند نے بھی بتایا ہے کہ اس نے بھی یہ روایت بلکل اسی طرح حضرت فیروزاللغات صاحبہ سے سنی ہے تاہم انہوں نے کہا کہ ان کو یاد پڑتا ہے کہ فیروزاللغات میں حرام خور کے معنی میں نمک حرام کے الفاظ بھی شامل ہیں''
لو جی تو جناب میں عرض کر رہا تھا کہ میں مرزا غلام قادیانی کو ان معنوں میں حرام خور اور حرام زادہ نہیں کہتا بلکہ میں حرام خور اور حرام زادہ کے معنی مرزا غلام قادیانی لیتا ہوں۔ اور میری اس بات کی تصدیق میں بہت سے کھلے کھلے نشان بھی ظاہر ہو چکے ہیں جن میں سے ایک یہ بھی نشان ہے کہ دنیا کی کوئی بھی اردو عربی فارسی پشتو انگلش سنسکرت جاپانی چائنیز فرنچ سپینش اور دیگر کسی بھی لغت کی کتاب میں حرام زادہ اور حرام خور کے معنی مرزا غلام قادیانی نہ ہیں لہذا کوئی مرزائی مجھ پہ الزام نہیں لگا سکتا کہ میں نے یہاں حرام زادہ اور حرام خور کو ان معنوں میں لیا ہے جو لغت میں موجود ہیں بلکہ میں مرزا غلام قادیانی کو حرام زادہ اور حرام خور کے معنوں میں لیتا ہوں۔
سناو مرزائیو تاویل ٹھیک ٹھیک ہوگئی نا؟ اگر کوئی کسر باقی ہو تو خود درستگی کر دینا۔
حاشیہ :p = اوپر جو فیروزاللغات والی روایت درج ہے اس میں حرام زادہ کے 2 عدد ''چوندے چوندے'' ٹائٹ اور اودھم قسم کے معنی درج نہ ہیں جو کہ سب کو معلوم ہیں اس لیئے ان کو درج کرنا مناسب نہ سمجھا مگر وہ معنی بھی اس روایت میں شامل سمجھے جائیں۔ اب ان کھلے کھلے نشانوں کے ظاہر ہونے اور عمدہ قسم کی تاویلات کے بعد بھی اگر کوئی قادیانی اس کو مرزا قادیانی کی بے عزتی سمجھے تو وہ پکا کافر و مرتد ہوگا اور جو قادیانی اس کو بے عزتی نہ سمجھے اسے چاہیئے کہ وہ مرزا قادیانی کی طرح اس کی اس بے عزتی پہ دل سے ایمان لے آئے تا کہ قیامت کے دن مرزا قادیانی لعنتہ اللہ علیہ کے ساتھ اپنی منزل کی طرف رواں دواں رہے امید ہے کہ دوزخ تک کے اس کٹھن سفر میں آپ سب کو کوئی رکاوٹ اور پریشانی پیش نہ آئے گی۔ حاشیہ ختم
 
Top